Τηλεφωνική γραμμή 1135 για τους σεισμόπληκτους της Κεφαλονιάς

12 Φεβρουαρίου 201400:30

Την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης 1135 έθεσε την Τρίτη το υπουργείο Υγείας για την επίλυση προβλημάτων που προέκυψαν από τους αλλεπάλληλους σεισμούς στη Κεφαλλονιά.

Η γραμμή λειτουργεί στο ΚΕΕΛΠΝΟ σε 24ωρη βάση επτά μέρες την εβδομάδα.

Με ένα τηλεφώνημα οι πολίτες της Κεφαλονιάς μπορούν να ενημερωθούν και να υποβάλλουν τα αιτήματά τους για θέματα:

– Ζημιών και συνεργείων ελέγχων
– Ενισχύσεων
– Δημόσιας υγείας
– Εκπαίδευσης και σχολικών κτιρίων
– Ολιγωρίας τοπικών και κεντρικών φορέων
– Και για οποιοδήποτε άλλο θέμα τους απασχολεί λόγω των σεισμών

Όπως δήλωσε η υφυπουργός Υγείας Ζέττα Μακρή, η τηλεφωνική γραμμή θα λειτουργήσει «τουλάχιστον για ένα μήνα, χωρίς να αποκλείεται η παράταση της».

Πηγή: www.skai.gr

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr