Τρία μνημόνια μετά και με ένα τέταρτο σε εξέλιξη, οι πολίτες καλούνται να επιλέξουν την 7η Ιουλίου τους διαχειριστές της κρίσης χρεωκοπίας. Εκείνοι που εκλέχτηκαν για να κάνουν την ρήξη και να φέρουν την ελπίδα, αναπαραγάγουν καθημερινά το μη βιώσιμο παρελθόν που κάποτε καταδίκαζαν. Από την άλλη, οι εξαρχής συμβιβασμένοι ζητούν να επανεκλεγούν υποσχόμενοι πράγματα που απαιτούν την ρήξη την οποία δηλώνουν ότι δεν διανοούνται να κάνουν. Τα αποτελέσματα γνωστά: μετακύλιση του προβλήματος του χρέους, ερημοποίηση της χώρας, απαξίωση της μισθωτής εργασίας, υπερφορολόγηση της μικρής και μεσαίας επιχείρησης, φυγή νέων ανθρώπων στο εξωτερικό. Οι πολίτες κουράστηκαν στην ατελείωτη νύχτα των Μνημονίων που όλο «τελειώνουν» μονιμοποιούμενα.
Στις εκλογές αυτές υποστηρίζω τις ρεαλιστικές, υπεύθυνες, συγκεκριμένες, ριζοσπαστικές προτάσεις του ΜέΡΑ25 για το τι πρέπει και μπορεί να γίνει ώστε να καταργηθεί άμεσα η Χρεοδουλοπαροικία στην Ελλάδα.Συγκεκριμένα, εφτά, άμεσα υλοποιήσιμες τομές.
Οι προτάσεις αυτές μπορούν να τονώσουν την τοπική οικονομία και να διαμορφώσουν ένα υποστηρικτικό πλαίσιο ανάπτυξης και για τη Ροδόπη με αιχμή την αγροτική παραγωγή, τον τουρισμό και τη βιομηχανική και βιοτεχνική παραγωγή, τις καινοτόμες τεχνολογίες.
Γιατί τώρα;
Ας σηκωθούμε!
Ποιος είμαι
Γεννήθηκα στην Κομοτηνή το 1975. Είχα την τύχη να μορφωθώ από αφοσιωμένους δασκάλους και καθηγητές διαδοχικά στο 10οδημοτικό σχολείο, το 3οΓυμνάσιο, το 2οΓενικό και το Ενιαίο Πολυκλαδικό Λύκειο Κομοτηνής. Μεγάλωσα πολιτικά μέσα στο μαθητικό κίνημα του 1990-91 ενάντια στο νόμο Κοντογιαννόπουλου και υπήρξα ενεργό μέλος της Οικολογικής Ομάδας Ροδόπης. Φοίτησα στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και εκλέχθηκα στο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου φοιτητών του τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής. Παράλληλα, συμμετείχα σε κινήσεις για την υπεράσπιση των κοινωνικών και πολιτικών δικαιωμάτων ενώεπί σειρά ετών εργάστηκα ως εθελοντής στο ίδρυμα αποκατάστασης και αποθεραπείας παιδιών με ειδικές ανάγκες της Θεσσαλονίκης ‘Άγιος Δημήτριος’. Υπηρέτησα τη στρατιωτική μου θητεία στην Κομοτηνή στη 211 ΕΜΑ και την Ίλη Στρατηγείου. Συνέχισα τις σπουδές μου στην Αγγλία όπου απέκτησα μεταπτυχιακό τίτλο (ΜSc) στις μαθησιακές εφαρμογές των ηλεκτρονικών υπολογιστών στο πανεπιστήμιο του Σαουθάμπτον και διδακτορικό τίτλο (Phd) στο ίδιο αντικείμενο με εξειδίκευση στη χρήση της τεχνολογίας στις πανεπιστημιακέςσπουδές. Σήμερα, είμαι επίκουρος καθηγητής στο πανεπιστήμιο ΆνγκλιαΡάσκιν του Κέιμπριτζ όπου διευθύνω το εξ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα (ΜΑ) των Σπουδών ΑνώτερηςΕκπαίδευσης. Παράλληλα, διατελώ ερευνητής επισκέπτης στα πανεπιστήμια της Ουψάλα (Σουηδία) και του Τέξας στο Ώστιν (ΗΠΑ). Η επιστημονική μου έρευνα επικεντρώνεται στην ποιότητα της διδασκαλίας και της μάθησης σε πανεπιστημιακό επίπεδο με ιδιαίτερη έμφαση σε ζητήματα νέων τεχνολογιών, ισότητας ευκαιριών και αποτελεσμάτων,και συγκριτικές εκπαιδευτικές μελέτες.Συμμετείχα σε πολυάριθμα ερευνητικά προγράμματα και παρουσίασα προτάσεις στην παγκόσμια διάσκεψη της UNESCO με θέμα την εκπαίδευση για την αειφόρο ανάπτυξη (Ναγκόγια, Ιαπωνία 2014).Δημοσιεύω σε διεθνή περιοδικά στα παραπάνω αντικείμενα και συνέδρια και υπήρξα εισηγητής σεμιναρίων σε ευρωπαϊκά, αμερικανικά και ασιατικά πανεπιστήμια.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;