Άβουλοι, απόντες, μοιραίοι κι ακούσιοι συνεργοί των διακινητών

14 Αυγούστου 202309:08

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Την Κυριακή 13/8/2023 αλαιπωρήθηκαν και κινδύνεψαν ξανά οι χρήστες της Εγνατίας Οδού στις 14.00 (περίπου) ΚΑΙ στις 15.30 που κινήθηκαν από παράλληλο δίκτυο επαρχιακών (κακοσυντηρημένων) δρόμων
Νέο περιστατικό με λαθροδιακινητή που αντιμετωπίσθηκε επιτυχώς, πριν από λιγη ώρα, λόγω της άμεσης επέμβασης των ΣΤΕΚ.

Συγκεκριμένα, ένα Renault Clio με Αθηναϊκές πινακίδες και γράμματα ΙΜΝ εκινείτο αντίθετα με κατεύθυνση προς την Μέστη και έκανε αναστροφή προκειμένου να κινηθεί κανονικά στο ρεύμα προς Αλεξανδρούπολη.Όταν έγινε αντιληπτός από την Frontex του έκαναν σήμα να σταματήσει αλλά με ασύλληπτο θράσος ο λαθροδιακινητής έκανε αναστροφή και διέφυγε της σύλληψης και κινήθηκε εκ νέου αντίθετα κόντρα στο ρεύμα.Να σημειωθεί ότι το ασημί όχημα, που επέβαιναν ένας άνδρας και μια γυναίκα συνοδηγός, μπήκε αντίθετα από τον κόμβο της ΒΙΠΕ.

 

Αφού είδαμε την FRONTEX να παρεμβαίνει τελέσφορα συνδυαστικά με τις δυνάμεις της ΕΛΑΣ κάπου στις 14.30, συνεχίσαμε την διαδρομή για Κομοτηνή από τον παλιό (Δικέλλων, Κομάρου, Αυρας κλπ)…

Στις 15.45 περίπου ένα GOLF μαύρο πέρασε από τα διόδια της Μέστης μπροστά από τους έκπληκτους υπαλλήλους που δεν μπορούν να κάνουν και πολλά… Στο σημείο δενυπάρχει περιπολικό (μάλλον λόγω προφορικής διαταγής) ενώ ώσπου να ειδοποιηθεί το Εποπτείο , το οποιο θα ειδοποιήσει το Κέντρο Διαχείρισης , το οποιο θα ενημερώσει την ΕΛΑΣ ο διακινητής ή θα έχει δολοφονήσει κάποιον από εμάς ή θα έχει ήδη εξαφανισθεί.

Για την Εγνατία Οδό ας μην το συζητήσουμε, περιμένει ακόμη το 112 για ενημέρωση. Θα μπορούσε τουλάχιστον να το ανεβάζει στην ιστοσελίδα της. Ούτε στο 1077 παρέχουν σαφή ενημέρωση.

“Διαδρομές Θανάτου στην Εγνατία” – Τα ερωτήματα που καλείται ν’απαντήσει η Εγνατία Οδός Α.Ε.

Η σιωπή της Εγνατίας

Στον αέρα είναι και επίσημα η διακήρυξη του διπλού διαγωνισμού ύψους 161 εκατ. ευρώ για την συντήρηση και λειτουργία της Εγνατίας Οδού για διάστημα δύο ετών. Ο διαγωνισμός γίνεται την εποχή που είμαστε σε προχωρημένη διαδικασία από το ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση του κεντρικού άξονα αλλά και τριών καθέτων στο σχήμα ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ-EGIS PROJECTS.

Ίσως έτσι εξηγείται για ποιόν λόγο δεν παρατηρούμε εκτέλεση των εργασιών άμεσης επέμβασης μικρής διάρκειας και τοπικής εμβέλειας, όπως αποκαταστάσεις φθαρμένων στηθαίων ασφαλείας, οπών οδοστρώματος, κατακόρυφης και οριζόντιας σήμανσης, ρείθρων ηλεκτροφωτισμού, άρση καταπτώσεων, καθαρισμού οδοστρώματος, τριγωνικών, ερεισμάτων, νησίδων και πρανών, κοπή χόρτων, καθαρισμό φρεατίων κλπ, στα πλαίσια συντήρησης της Εγνατίας Οδού…

 

Και η τεχνική αστυνόμευση αποτελεί ευθύνη της Εγνατίας…

App εναντίον διακινητών και ο εμπαιγμός μας από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε. – Αδιαφορία για την Ασφάλεια των Θρακιωτών

Όλοι ξέρουμε ότι η Εγνατία Οδός υπολογίζεται ότι εξυπηρετεί το 36% του πληθυσμού της χώρας, το 33% του ΑΕΠ, το 54% των αγροτικών περιοχών, το 41% της απασχόλησης στον τομέα της βιομηχανίας/μικρού εμπορίου και το 51% της βιομηχανίας εξόρυξης της χώρας

Το μεγαλύτερο πρόβλημα για τους χρήστες της Εγνατίας παραμένει η παντελής έλλειψη σταθμών εξυπηρέτησης ΣΕΑ κατά μήκος των 658 χλμ. της. Υπάρχουν λίγοι μόνο ανοικτοί χώροι στάθμευσης, χωρίς τις αναγκαίες υποδομές ασφάλειας για οδηγούς, επιβάτες και μεταφερόμενα εμπορεύματα.

Άλλα προβλήματα είναι η συνεχής εναλλαγή της ποιότητας του οδοστρώματος, η έλλειψη συντήρησης ικανών τμημάτων της Εγνατίας και η εκνευριστική πύκνωση των ξεπερασμένων σταθμών διοδίων, τα οποία προκαλούν καθυστερήσεις, μακρές «ουρές» οχημάτων ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες και εμφανή επιβάρυνση του περιβάλλοντος με τους πρόσθετους ρύπους από την συχνή στάση και επανεκκίνηση των βαρέων κυρίως οχημάτων.

Είναι γνωστό ότι μεγάλος αριθμός επιβατικών, λεωφορείων και φορτηγών που κινούνται στην Εγνατία προέρχονται από τρίτες χώρες. Σημαντικός είναι ο αριθμός των Τουρκικών φορτηγών που διασχίζουν την Εγνατία από τα Ε/Τ σύνορα μέχρι το λιμάνι της Ηγουμενίτσας και αντίστροφα. Τους καλοκαιρινούς μήνες η κυκλοφορία αυξάνει με τα χιλιάδες οχήματα από Βαλκανικές χώρες που οδεύουν προς στα τουριστικά θέρετρα της Β. Ελλάδος. Η κατάσταση επιβαρύνεται και με τα χιλιάδες οχήματα Τούρκων μεταναστών που κατευθύνονται στη Τουρκία οικογενειακώς για τις καλοκαιρινές διακοπές τους και επιστρέφουν λίγες εβδομάδες αργότερα στις χώρες διαμονής τους.
Η έλλειψη σταθμών εξυπηρέτησης για όλους αυτούς τους ταξιδιώτες 20 χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας της Εγνατίας υποχρεώνει πολλούς δυνητικούς χρήστες να επιλέξουν άλλες εναλλακτικές οδούς, προς ζημία της ίδιας της Εγνατίας.

Ας μας πουν λοιπον οι βουλευτές της περιοχής τι ξέρουν για τα παραπάνω και ποιές ενέργειες προτίθενται ν’αναλάβουν. Το ίδιο ισχύει και για την ΠΑΜΘ και τον Χρήστο Μέτιο.. Για τους Δημάρχους ας μην μιλησουμε καλυτερα….

Η Αδιαφορία των Ταγών για την δράση των λαθροδιακινητών στην Θράκη

Ευτυχώς που υπάρχει και η ΕΛ.ΑΣ. η οποία δίνει καθημερινή μάχη με τους λαθροδιακινητές

Χρ. Γιαλαμάς: Χάσαμε τον πόλεμο με τους διακινητές

 

 

Δραματική έκκληση της Π.Ο.ΣΥ.ΦΥ στον Υπουργό Προστασίας του Πολίτη

Αρθρογράφος