App εναντίον διακινητών και ο εμπαιγμός μας από την ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε. – Αδιαφορία για την Ασφάλεια των Θρακιωτών

8 Αυγούστου 202309:15
Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
 
Ο κ. Αντώνιος Πασχάλης επέλεξε την οδό του εμπαιγμού των Θρακιωτών και των χρηστών της Εγνατίας Οδού. Δεν είναι τυχαίο ότι εκφράζει τις απόψεις του δια μονολόγου μέσα από την κρατική συχνότητα και το δίκτυο των φιλικών στην περιφέρεια μέσων και δημοσιογράφων. https://www.ertnews.gr/…/komotini-etoimazetai-efarmogi…/
Ο κ. Αντώνιος Πασχάλης (και όλοι οι υπόλοιποι ζητωκραυγάζοντες θεσμικοί) αποσιωπούν το γεγονός ότι ως Χώρα παραμένουμε αρκετά πιο χαμηλά από τον μέσο όρο των χωρών της Ε.Ε. στους βασικούς δείκτες, γεγονός που αναδεικνύει ότι η οδική ασφάλεια συνεχίζει να μην αποτελεί προτεραιότητα https://www.kathimerini.gr/…/odiki-asfaleia-to…/
 
Ως στέλεχος , ομως, της Εγνατίας Οδού οφείλει να γνωρίζει ότι ειναι απαιτητέα η λειτουργία ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου που θα προσφέρει στους χρήστες του το υψηλότερο δυνατό επίπεδο υποδομής και υπηρεσιών, με ιδιαίτερη έφμαση στο ζωτικό θέμα της οδικής ασφάλειας με τρόπο ολοκληρωμένο και στρατηγικό, ώστε να φτάσει σε μηδενικά τροχαία ατυχήματα, στο περίφημο «Vision Zero» ως το 2050 ή και νωρίτερα. https://cinea.ec.europa.eu/…/eu-road-safety-towards…
 
Σε αυτή την προβληματική θα έπρεπε να είναι πιο φειδωλός σε αξιολογικές κρίσεις λαμβάνοντας υπόψη την σημερινή κατάσταση της Εγνατίας έτσι όπως έχουν καταγραφεί σε διεθνεις έρευνες αλλά και στα σχόλια των χρηστών της Εγνατίας . https://www.snapacc.com/hazardous-highways
 
Είναι δεδομένο οτι η Εγνατία Οδός παρουσιάζει ελλείμματα στην στρατηγική της προς τους χρηστες, αφού θα έπρεπε να ειναι ισορροπημένη και πελατοκεντρική, με κατανομή δράσεων μεταξύ θετικών κινήτρων και της αναγκαίας αποτροπής, με συνεχή παρακολούθηση, μέτρηση, ανάλυση, αξιολόγηση δεδομένων και πρόβλεψη τάσεων, επιλογή και ιεράρχηση των σχετικών δράσεων. Οφείλει επίσης να είναι σφαιρική,με ταυτόχρονη επίδραση σε όλους τους παράγοντες και συνδυασμό μέσων (εξοπλισμό, εκπαιδεύσεις, υποδομή).
 
Ο κ. Αντώνιος Πασχαλης (όπως και οι ζητωπατριώτες θεσμικοί που λαϊκίζουν) δεν μας μιλά για την υποχρέωση της Εγνατιας για Τεχνική Αστυνόμευση που εντοπίζεται στα εξής σημεία καθώς Οι Παραχωρησιούχοι είναι υποχρεωμένοι σύμφωνα με τις συμβάσειςπαραχώρησης να εξασφαλίζουν την τεχνική αστυνόμευση του έργου με δικότους προσωπικό και μέσα, ήτοι : Επιθεώρηση, επισήμανση και αντιμετώπιση έκτακτων συμβάντων, Απομάκρυνση οχημάτων, Διαχείριση κυκλοφορίας και συνδρομή στις Αρμόδιες Αρχές, Λήψη μέτρων ενημέρωσης των χρηστών, Σχέδια Δράσης, Δαπάνες του Παραχωρησιούχου για εξοπλισμό και εγκαταστάσεις Τροχαίας
Αναμένοντας τις τοποθετήσεις του κ. Αντωνίου Πασχάλη ας διαβάσουμε ένα παλαιοτερο κειμενο – βιωματικό ρεπορταζ!!!

 

Αρθρογράφος