Γιατί ενοχλήθηκε το τουρκικό παρακράτος από τις αλήθειες για την μειονοτική εκπαίδευση;

28 Απριλίου 202418:26

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Είναι δεδομένο στην Θράκη, ότι όποιος λέει την αλήθεια αυτομάτως αναδεικνύεται σε στόχο των θιγομένων!

Κι αυτό συνέβη και στην περίπτωση της Αν. Διευθύντριας Περιφερειακής Εκπαίδευσης ΑΜΘ κ. Μαίρης-Μαριγούλας Κοσμίδου, η οποία φύση και θέσει καλείται σε καθημερινή βάση να ανταποκριθεί όχι μόνον στο λειτούργημα της Εκπαιδευτικού αλλά και στο δύσκολο έργο της διοίκησης των εκπαδευτικών μονάδων όλων των βαθμίδων της περιφέρειας.

Την προηγούμενη εβδομάδα ένα άρθρο της κ. Μαίρης Κοσμίδου που κατέγραψε τις “πέντες αλήθειες για την μειονοτική εκπαίδευση” το οποίο και διαδόθηκε ευρέως προκάλεσε ανησυχία στους Εγκαθέτους και τα ενεργούμενα του Προξενείου, ακριβώς γιατί ανέδειξε την πραγματική εικόνα της Ελληνικής Δημοκρατίας που αποτελεί ευρωπαϊκό κράτος δικαίου που προστατεύει στο ακέραιο και εγγυάται τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις ελευθερίες των πολιτών της.

Σχεδόν ταυτόχρονα με την δημοσίευση του άρθρου, οι Εγκάθετοι Εξωτερικού , όπως ο κ. Χαλήτ Χαμπίπογλου από την γερμανική ΜΚΟ ΕΟΤΔΘ , διατύπωσαν τις αντιρρήσεις τους που στην ουσία είναι οι άξονες της προπαγάνδας των ενεργουμένων του Προξενείου.

Την ίδια χρονική περίοδο, Πολιτικοί και Πολιτειακοί παράγοντες έδειξαν μέσα από μία σειρά συμβολικών κινήσεων ότι η Θράκη αποτελεί μία από τις βασικές προτεραιότητες της Κυβέρνησης και του Ελληνικού Κράτους δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην μειονοτική εκπαίδευση.

Αυτό προκάλεσε την έντονη αντίδραση του κορυφαίου παρακρατικού μηχανισμού όπως είναι η ΑΣΕΤΜΔΘ που εξέδωσε μακροσκελή ανακοίνωση με προσωπικές αναφορές στην κ. Μαίρη-Μαριγούλα Κοσμίδου η οποία βρέθηκε ξανά στο στόχαστρο των παρακρατικών μηχανισμών ντόπιων κι εξωχωρίουν που δρουν στην Θράκη.

Να επισημανθεί ότι το τουρκικό παρακράτος και τα ενεργούμενα του Προξενείου υπονομεύουν τη νομιμότητα των Θράκη και δυναμιτίζουν την τήρηση των θεσμών της Ελληνικής Πολιτείας ξεκινώντας από την εκπαίδευση καθώς μέσω αυτής διεισδύουν στη τρισυπόστατη Μειονότητα, επιβάλλουν την επιταχυνόμενη τουρκοποίησή της και μέσω αφομοιωτικών τακτικών τρομοκρατούν τα σύνοικα στοιχεία και όλους όσοι αντιδρούν.

Στο πλαίσιο αυτή της στρατηγικής εντάσσεται και η πολυπίπεδη θρησκειοποίηση της εκπαίδευσης που επιχειρεί να επιβάλει το παραθρησκευτικό και παρακρατικό πολιτικό ισλάμ της Θράκης.

Να υπενθυμίσουμε ότι τα αριθμητικά δεδομένα διακινούν τη δική τους αναντίρρητη αλήθεια σχετικά με το ποιος σέβεται και εφαρμόζει την Συνθήκη της Λωζάννης:

  • Στην Κωνσταντινούπολη λειτουργούν μόνο 3 σχολεία, στην Ίμβρο 1 και στην Τένεδο κανένα.
  • Η Μουσουλμανική Μειονότητα στη Θράκη αριθμεί περίπου 120.000 μέλη ενώ η Ελληνική Μειονότητα στην Τουρκία δεν υπερβαίνει τα 3.000 άτομα, την στιγμή που την εποχή της Λωζάννης ήταν ισάριθμες.

Αντί Επιλόγου

Πέντε αλήθειες για τη μειονοτική εκπαίδευση

 

Γιατί ο ΥΠΕΘΑ Ν.Δένδιας ενόχλησε τους Εγκαθέτους;

Η ΑΣΕΤΜΔΘ υπονομεύει τους θεσμούς της Πολιτείας στην Θράκη

Τουρκική προπαγάνδα και Μειονοτική Εκπαίδευση: Τί ακριβώς συμβαίνει;

Οι παρακρατικοί σκοταδιστές συνάντησαν τον Τούρκο Πρόξενο

Νέο ΔΣ ενός ακόμη “προξενικού συλλόγου” που προωθεί παράλληλες εκπαιδευτικές δομές

Οι Εγκάθετοι προωθούν παράλληλες δομές εκπαίδευσης στην Θράκη;

Η τουρκική διπλωματία εργαλειοποιεί την μειονοτική εκπαίδευση στην Θράκη

Τουρκική προπαγάνδα, Εγκάθετοι και μειονοτική εκπαίδευση (2ο μέρος)

 

Αρθρογράφος