Ποιός επιτρέπει στο παρακράτος του Προξενείου να χρησιμοποιεί σχολικούς χώρους;

29 Απριλίου 202409:18

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Παρατηρώντας τις εκδηλώσεις του θρησκευτικού και πολιτικού σκέλους του παρακρατικού μηχανισμού των ενεργουμένων του Προξενείου στον Δήμο Μαρωνείας Σαπών, τίθενται διάφορα ερωτήματα για το ποιός φορέας έδωσε την άδεια για την τελετή ανάγνωσης Κορανίου σε σχολικό χώρο και μάλιστα στις παρακρατικές δομές της ψευδομουφτείας.

Ενημερωτικά τονίζουμε πως σε ό,τι αφορά την παραχώρηση σχολικών χώρων, σε χρόνο μη λειτουργίας, τα αιτήματα φορέων υποβάλλονται μέσω της Διεύθυνσης των σχολείων (τουλάχιστον 15 ημέρες πριν την εκδήλωση) στην αρμόδια Διεύθυνση Εκπαίδευσης (Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας ανάλογα με την περίπτωση). Η Διεύθυνση των σχολείων μαζί με την αίτηση συνυποβάλει και δική της εισήγηση. Η παραχώρηση πραγματοποιείται εφόσον ο λόγος παραχώρησης συνάδει και εξυπηρετεί τους σκοπούς του σχολείου και με την προϋπόθεση ότι καλύπτονται οι πρόσθετες λειτουργικές δαπάνες (θέρμανση, φωτισμός, καθαριότητα κλπ.) και το σχολείο παραδίδεται έτοιμο για χρήση από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Θρησκευτικές εκδηλώσεις πρέπει να γίνονται στον φυσικό τους χώρο, στα τεμένη για τους μουσουλμάνους και στις εκκλησίες ή στους ευκτήριους οίκους για τους χριστιανούς.

Είναι ένα ερώτημα στο οποίο οφείλει ν’απαντήσει το Γραφείο της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ροδόπης, Συντονιστικό Γραφείο Μειονοτικής Εκπαίδευσης και τον Δήμο Μαρωνείας – Σαπών, λαμβάνοντας υπ’όψη και την σχετική νομοθεσία όπως:

Tα άρθρα 75 παρ. 1,185 παρ. 2 και 243 του ν. 3463/2006 «Κώδικας Δήμων και Κοινοτήτων» (ΦΕΚ 114/τ. Α’/08.06.2006), τα άρθρα 65 παρ. 1, 94 παρ. 4 περ. 17, 103 παρ. 2 και 285 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης –Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/τ. Α’/07.10.2010), το άρθρο 5 του ν. 1894/2010 περί της «Ακαδημίας Αθηνών και άλλες εκπαιδευτικές διατάξεις» (ΦΕΚ 110/τ. Α’/27.08.1990), τα άρθρα 41 και 50 του ν. 1566/1985 περί της «Δομής και λειτουργίας της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κλπ. διατάξεις» (ΦΕΚ 167/τ. Α’/30.09.1985), η υπ’ αριθ. ΣΤ/13/1993 κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (ΦΕΚ 40/τ. Β’/26.01.1994).

Επίσης αναφέρονται και η υπ’ αριθ. Δ4/36/14.02.1992 εγκύκλιος του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων «περί Παραχώρησης Σχολικών Χώρων», η υπ’ αριθ. 8440/2011 απόφαση του Υπουργού Αποκεντρωμένης Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης περί «Καθορισμού λειτουργίας των Σχολικών Επιτροπών και ρύθμιση των οικονομικών θεμάτων αυτών» (ΦΕΚ 318/τ. Β’/25.02.2011), η υπ’ αριθ. 1940/2018 Υπουργική Απόφαση του Υπουργού Εσωτερικών «Τροποποίηση της υπ’ αριθ. 8440/2011απόφασης» (ΦΕΚ 310/τ. Β’/02.02.2018), ο ν. 2725/1999 «Ερασιτεχνικός και Επαγγελματικός Αθλητισμός και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 121/τ. Α’/17.06.1999), ο ν. 4479/2017 «Τροποποιήσεις του ν. 2725/1999 και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 94/τ. Α’/29.06.2017), ο ν. 4547/2018 «Αναδιοργάνωση των δομών υποστήριξης της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 102/Α’/12-06-2018) και οι υπ’ αριθ. Δ4/1171/19.12.1984, Γ1/153/567/04.05.1988, Δ4/804/16.12.97, Δ4/210/20.02.1998, Δ4/170/5.5.98, Γ4/1392/21-12-1998 και Φ3/929/Γ1/720/14.09.2000 εγκύκλιοι του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων και την εγκύκλιο υπ αριθ. 2 με ΑΔΑ ΩΡΙ44653Π4-ΡΝΧ/ 29-12-2017 του Υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού.

Αντί Επιλόγου

Ο Δήμαρχος Μύκης και ο Μουράτ Ομέρογλου ανενόχλητοι στοχοποιούν κρατική λειτουργό!

 

Ο Δήμαρχος Μύκης απειλεί κρατικούς λειτουργούς με την ανοχή δύο βουλευτών του Ελληνικού Κοινοβουλίου

Γιατί ο Δήμαρχος Μαρωνείας-Σαπών νομιμοποιεί το παρακρατικό πολιτικό ισλάμ;

Αρθρογράφος