Διάβασε ο Χ.Μέτιος πρώτα τον νόμο και ζητά απαγορεύσεις των φορτηγών εκτός Εγνατίας;

8 Ιουνίου 201717:13

Σε σύσκεψη που είχε ο Περιφερειάρχης με στελέχη της Εγνατίας Οδού, της Αστυνομικής Διεύθυνσης και της Τροχαίας της Περιφέρειας συζητήθηκε η απαγόρευση της κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων άνω των 3,5 τόνων στο περιφερειακό οδικό δίκτυο και η αντιμετώπιση ζητημάτων που σχετίζονται με την απαγόρευση αυτή.

Στη σύσκεψη συζητήθηκε η ανάληψη συγκεκριμένων δράσεων και ειδικότερα:

Α. Η ενημέρωση των οδηγών βαρέων οχημάτων που εισέρχονται από τις γειτονικές χώρες στην Περιφέρειά μας για την υποχρέωσή τους να κινούνται στον αυτοκινητόδρομο της Εγνατίας Οδού.

Β. Η τοποθέτηση από την Εγνατία Οδό ειδικών ενημερωτικών πινακίδων σε επιλεγμένα σημεία εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο Α2 με τα οποία θα ενημερώνονται οι οδηγοί βαρέων οχημάτων ότι απαγορεύεται η μετακίνησή τους εκτός της Εγνατίας.

Γ. Η διατύπωση αιτήματος προς τα αρμόδια υπουργεία για την άμεση έκδοση της απαραίτητης Κοινής Υπουργικής Απόφασης για τη διαδικασία επιβολής προστίμων.

Δ. Η διατύπωση αιτήματος προς το Υπουργείο Μεταφορών για την άμεση λειτουργία της διαδικασίας αδειοδότησης για τα οχήματα εκείνα που μπορούν να εξαιρεθούν από τη συγκεκριμένη απαγόρευση.  

Αδιάβαστος πήγε ο Περιφερειάρχης στην συνάντηση:

Αν λάβουμε υπόψη τις αποφάσεις της συνάντησης βλέπουμε πως ούτε ο Πριφερειάρχης αλλά ούτε και τα στελέχη της Αστυνομίας φαίνεται να γνωρίζουν καλά τον νόμο που ψήφισε αυτή η κυβέρνηση τον Αύγουστο του 2016. Σύμφωνα με αυτόν – και μάλιστα την ώρα που ο δρόμος δίνεται σε ιδιώτες- τα πρόστιμα που προβλέπονται για τη χρήση παράδρομων είναι χίλια ευρώ για τον οδηγό και χίλια ευρώ για τον ιδιοκτήτη, ενώ στην περίπτωση που ο οδηγός είναι και ιδιοκτήτης του οχήματος αυτό ορίζεται στα δύο χιλιάδες ευρώ.

Μέχρι σήμερα η εφαρμογή του νόμου είναι στην ευχέρεια του κάθε διευθυντή τροχαίας στην περιοχή ευθύνης του και οι οποίοι δεν τον εφαρμόζουν μέχρι σήμερα. Και πως να τον εφαρμόζουν αφού ακόμα δεν ξέρουν ποιοι δρόμοι θεωρούνται παράδρομοι της Εγνατίας Οδού, όπως παράδειγμα μια Παλιά Εθνική Οδός όπως είναι αυτή στην Θράκη, είναι παράδρομος της Εγνατίας οδού; Και αν ναι γιατί πληρωθήκαν τεράστια ποσά για να γίνουν οι παράδρομοι που είναι δίπλα στην Εγνατία Οδό. Ποιος θα καθορίσει που θα κινηθεί ένας οδηγός όταν το δελτίο αποστολής εμπορευμάτων είναι για Χ περιοχή εκτός Εγνατίας και το αφεντικό του οδηγού αποφασίσει να πάει στο Ψ σημείο για οποιοδήποτε λόγο.Είναι έτοιμη η εφαρμογή που θα δηλώνονται τα δρομολόγια; Όχι φυσικά!

Όλο αυτό δεν είναι τίποτε άλλο από ένα ρεσιτάλ λαϊκισμου του Περιφερειάρχη ο οποίος αδυνατεί να πιέσει την Εγνατία όδο για τις υποχρεώσεις της και με συναντήσεις και διαμαρτυρίες προσπαθεί να αλλάξει την αντζέντα.

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr