Σχετικά με δημοσιεύματα για δήθεν αναβολές στη διαδικασία αξιολόγησης στην εκπαίδευση, διευκρινίζονται τα εξής:
Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση, που πρώτη φορά υλοποιείται καθολικά σε όλο το εκπαιδευτικό σύστημα, δομείται σε τρεις πυλώνες και προχωρά ως εξής:
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έχει αποδείξει ότι, παρά τις αντιξοότητες και τις παγκόσμιες κρίσεις, όπως η υγειονομική, έχει υλοποιήσει μία προς μία τις εξαγγελίες του, όπως
– επέκταση του νηπιαγωγείου από την ηλικία των 4 ετών
– αγγλικά στο νηπιαγωγείο
– Εργαστήρια Δεξιοτήτων
– διπλασιασμός των Πρότυπων και των Πειραματικών Σχολείων
– 166 νέα προγράμματα σπουδών
– οριζόντιες επιμορφώσεις εκπαιδευτικών
– τράπεζα θεμάτων
– 25.000 μόνιμοι διορισμοί
– πρότυπα επαγγελματικά λύκεια
– θεματικά και πειραματικά δημόσια ΙΕΚ
– ψηφιακός μετασχηματισμός εκπαίδευσης και διαδικασιών
– απελευθέρωση του θεσμικού πλαισίου των ΑΕΙ
– αποκέντρωση αρμοδιοτήτων, περισσότερη αυτονομία σε εκπαιδευτικούς, σχολεία, πανεπιστήμια.
Έτσι προχωρά και η αξιολόγηση, που συνιστά βασική δέσμευση της Κυβέρνησης και του Υπουργείου ως εργαλείο βελτίωσης της εκπαίδευσης εν συνόλω: συστηματικά, μεθοδικά, οργανωμένα, με στοχοπροσήλωση και αποτελεσματικότητα.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;