Βίντεο με θέμα τον Τουρισμό έδωσε στην δημοσιότητα η Περιφέρεια ΑΜΘ το οποίο σε λίγα δευτερόλεπτα κάνει μια περίληψη για τουριστικά προϊόντα της περιοχής. Τα βίντεο αυτά όπως και τα φυλλάδια και η νέα ιστοσελίδα έχουν δημιουργηθεί με χρήματα του ΕΣΠΑ που είχε υλοποιήσει η προηγούμενη διοίκηση του Άρη Γιαννακίδη.
Η σημερινή διοίκηση όμως του κυρίου Παυλίδη προσπαθεί να περάσει ως δικά της έργα τα εργαλεία αυτά, και να αποφύγει την δική της ευθύνη που είναι να τα προωθήσει. Όπως φαίνεται και από ανάρτηση του Περιφερειάρχη, αρέσκονται στο να κοινοποιούν τα εργαλεία μεταξύ φίλων
Η Περιφέρεια (και λόγο της κρίσης είναι αλήθεια) έχει εθιστεί σε μια τρομακτική μετριότητα χωρίς φαντασία και καινοτομία. Παίρνει σημαντικά εργαλεία στα χέρια και τα χρησιμοποιεί με έναν ερασιτεχνισμό αποκλειστικά για πολιτικά οφέλη.
Το ίδιο είχε συμβεί και με το νέο Brand της Περιφέρειας, όπου η ίδια με ένα δελτίο τύπου απλά ζήτησε τους επαγγελματίες της περιοχής να το χρησιμοποιήσουν χωρίς η ίδια να μπει στο κόπο να τους ενημερώσει από που θα μπορούσαν να κατεβάσουν το νέο Brand, στην χειρότερη, γιατί στην καλύτερη η ίδια έπρεπε να το διανείμει σε κατάλληλα αρχεία
Δείτε το βίντεο το οποίο στο κομμάτι του θρησκευτικού τουρισμού αγνοεί τα μουσουλμανικά μνημεία
Τέλος να αναφέρουμε την σημαντική δουλειά που γίνεται με ανάλογα βίντεο στην Βουλγαρία τα οποία προωθούνται στην Ελλάδα, στα Ελληνικά, και με πληροφορίες για τον Ορφέα που προσπαθούν να τον συνδέσουν με την ιστορία τους.
Ο τελευταίος σε όλα τα promo της Περιφέρειας αγνοείται επιδεικτικά
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;