Περιφέρεια ΑΜΘ: Παρουσίασαν ιστοσελίδα για τον τουρισμό χωρίς το “Μη Ανταλλάξιμο Προϊόν” της περιοχής

2 Σεπτεμβρίου 201501:17

Σε δύο διαφορετικές παρουσιάσεις, μία στην Αλεξανδρούπολη και μια στην Καβάλα, η Περιφέρεια παρουσίασε το επικοινωνιακό υλικό για τον τουρισμό. Η παρουσίαση αφορούσε το έντυπο και διαδικτυακό υλικό όπου και καλυφθηκε ένα σοβαρό κενό που υπήρχε. Αξίζει να διευκρινιστεί πως για την δημιουργία των εντύπων αλλά και της ιστοσελίδας, δεν έγινε ανάθεση από την Περιφέρεια όπως ανέφεραν ορισμένα ΜΜΕ αλλά ήταν προκηρύξεις από την προηγούμενη διοίκηση και συμπεριλαμβανόταν στο ΕΣΠΑ

 

Η ιστοσελίδα που για να δημιουργηθεί χρειαζόταν …..Σκηνοθέτη!!!!

Σε άρθρο μας το Σεπτέμβριο του 2013 (δείτε εδώ), επί διοίκηση Γιαννακίδη και διαβάζοντας την προκήρυξη του έργου (αξίας 225.000 euro) είχε κάνει εντύπωση πως για να δημιουργηθεί το έργο μέσα στις προϋποθέσεις, ο ανάδοχος θα έπρεπε να είχε στο προσωπικό και σκηνοθέτη.

Συγκεκριμένα ανέφερε η προκήρυξη: “Σημειώνεται ότι για την διασφάλιση της κάλυψης όλου του εύρους των απαιτήσεων του έργου, ο υποψήφιος ανάδοχος θα πρέπει να συγκροτήσει ομάδα έργου που αποτελούμενη τουλάχιστον από τις εξής ειδικότητες: – ειδικός σε θέματα ερμηνείας πολιτισμού δικτύωσης/επικοινωνίας και δημοσιοποίησης τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών ƒ-γραφίστας ƒ-σκηνοθέτης ƒ-επιστήμων πληροφορικής ƒ-μεταφραστές πιστοποιημένοι από αρμόδιους φορείς στις γλώσσες που απαιτούνται”

“Ξέχασαν” το Μη Ανταλλάξιμο Προϊόν της Περιφέρειας και όλης της Ελλάδας

Με τον όρο Μη Ανταλλάξιμο Προϊόν αναφερόμαστε σε ένα τουριστικό προϊόν όπου δεν υπάρχει πουθενά αλλού στο κόσμο. Αυτό αποτελεί σημείο αναφοράς για κάθε περιοχή με συνέπεια να δημιουργείς ένα προϊόν χωρίς ανταγωνισμό

Στην Περιφέρεια της ΑΜΘ υπάρχει λοιπόν ένα Προϊόν που δεν μπορείς να το βρεις πουθενά αλλού στο κόσμο, και ποιο είναι αυτό; Η οροσειρά της Ροδόπης! Φυσικά δεν αναφερόμαστε στα βουνά και στα δέντρα , αλλά στην ποικιλία φυτών που υπάρχει. Πουθενά αλλού στο κόσμο δεν υπάρχει η ποικιλία που βρίσκεται στην Ροδόπη όπου κάποιοι κάνουν λόγο μέχρι 3000 διαφορετικά είδη (δεν υπάρχει επίσημη καταγραφή). Η αμέσως επόμενη ποικιλία βρίσκεται στην Ελβετία με 660 είδη και οι οποίοι το εκμεταλλεύονται τουριστικά μέσω των ειδών διατροφής και συγκεκριμένα το γάλα (είναι ωραίο να ακούγετε ότι τα ζώα βοσκούν σε 660 διαφορετικά ήδη φυτών)

Ο λόγος που συνέβη αυτό δεν είναι επειδή ο θεός έριξε όλους τους σπόρους στην Ροδόπη αλλά γιατί σε αυτό το σημείο σταμάτησαν οι παγετώνες και μαζί τους έφεραν και όλα αυτά τα είδη από την Ευρώπη.

Παρέλαβαν το έργο χωρίς να ολοκληρωθεί

Η σημείωση μας σχετικά με την μη αναφορά στο μοναδικό προϊόν της Περιφέρειας δεν είναι και η μόνη σοβαρή έλλειψη. Κάνοντας μια περιήγηση στο www.emtgreece.com  στην νέα σελίδα της Περιφέρειας που παρουσιάστηκε από τον Περιφερειάρχη ως επιτυχία του θα διαπιστώνουμε ότι οι παραλίες της Περιφέρειας είναι μόνο 5 http://www.emtgreece.com/el/beaches θα δούμε ότι τα τοπικά προϊόντα σε όλη την Περιφέρεια είναι μόνο 9 http://www.emtgreece.com/el/local-products, για την Τοπική Κουζίνα ασχολίαστο και όσο αφορά την ιστορία, καμιά αναφορά στον Ηρακλή (όταν η τελευταία ταινία μιλούσε συνέχεια για την Θράκη), για τα άλογα του Διομήδη, για το αρχαιότερο κρασί (δείτε εδώστην Ευρώπη και στην Καβάλα, για την Μάχη που έκρινε την ιστορία της Δημοκρατίας στους Φιλίππους, καμιά αναφορά στο Θράκα Ιππέα και η σχέση με τον Άγιο Γεώργιο και φυσικά, καμιά αναφορά στον Ορφέα και στον Διόνυσο

Το τελευταίο μάλιστα είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν αναλογιστούμε την προσπάθεια των Βουλγάρων να συνδέσουν όλη την αρχαία Θράκη με την ιστορία τους. Μάλιστα στις 15 Απριλίου στο μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι και για δύο μήνες θα εγκαινίασαν την έκθεση “Το έπος των βασιλιάδων της Θράκης – αρχαιολογικές ανακαλύψεις στην Βουλγαρία”

“Πουλάνε” topless στην Σαμοθράκη

Εντύπωση προκαλεί και η διαχείριση των Socials και συγκεκριμένα στο Facebook (αγνοούν άλλα που ευνοούν τα Post διακοπών) όπου ο διαχειριστής φροντίζει να ενημερώνει τους υποψήφιους επισκέπτες και για θέματα που δεν τους αφορούν όπως η πολιτική

23225522

Αλλά δεν σταματά εδώ, φαίνεται πως η Σαμοθράκη πρώτα έχει να μας δείξει τις ομορφιές των επισκεπτών

342443242434

Καλύτερη η κατάσταση με το Έντυπο υλικό

Καλύτερη φαίνεται να είναι η κατάσταση με το έντυπο υλικό με την ανάδοχο εταιρεία και το δημιουργικό να δίνει έμφαση στην μοναδικότητα περιεχομένου και στο Branding Τόπου. Τα φυλλάδια αν και παρωχημένος τρόπος δημιουργίας αγοραστικού κοινού, είναι κατάλληλα για τις εκθέσεις εξωτερικού και ειδικά για επαφές με πράκτορες. Η ποιότητα του υλικού και του δημιουργικού ανεβάζει κατακόρυφα το προφίλ του τόπου επίσκεψης και όπως φαίνεται ο στόχος αυτός έχει επιτευχθεί

Ο “γραφίστας” κύριος Παυλίδης και ο “μονομάχος”  Μιχάλης Αμοιρίδης

Τον Γιώργο Παυλίδη τον ξέρουμε όλοι, δεν γίνεται τίποτα χωρίς να έχει την έγκριση του. Και μπορούμε να πούμε ότι το κάνει με ιδιαίτερη επιτυχία όσο αφορά γέφυρες, δρόμους και γενικά με έργα. Έχει όμως και την μανία να εμπλέκεται και σε χωράφια που δεν γνωρίζει αλλά ο ίδιος νομίζει ότι γνωρίζει. Κάπως έτσι φαίνεται να έχει γίνει και εδώ με την τελική πινελιά να την έχει δώσει ο ίδιος. Εξάλλου – κατά τον ίδιο – είχε πετυχημένη διαχείριση του τουρισμού ως Νομάρχης Ξάνθης οπότε ένας παραπάνω λόγος να έχει το τελευταίο λόγο. Να θυμίσουμε στις επιτυχίες ήταν και οι συναυλίες …..μέσα στα Στενά του Νέστου

Από την άλλη, ο θεματικός Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Μιχάλης Αμοιρίδης, παλεύει μόνος, από την μια με τον Γιώργο Παυλίδη αναγκασμένος να παίρνει συνεχώς την άδεια του για τα πιο μικρά θέματα, και από την άλλη, να προσπαθεί να κάνει δουλειά με ένα προσωπικό της Περιφέρειας το οποίο όχι μόνο δεν έχει γνώση επί του αντικειμένου, αλλά και καμιά διάθεση εξέλιξη. 

Μια δεύτερη πλοήγηση στο νέο site θα διαπιστώσουμε  – και σε σχέση με δηλώσεις του – ότι οι περισσότερες προτάσεις του Μιχάλη Αμοιρίδη έχουν αγνοηθεί 

Ένα Brand για την Καβάλα και την Θάσο

Γενικά η δημιουργία ενός λογοτύπου έχει ως σκοπό με μια ματιά να συμπεριλάβει όλη την κουλτούρα, το συναίσθημα και την αποστολή του. Το νέο λογότυπο το κάνει με επιτυχία (ως ένα βαθμό) για τις περιοχές της Καβάλας και της Θάσου. 

Το domain (emtgreece) το οποίο η καταχώρηση του έγινε επί διοίκηση Παυλίδη και πιο πιθανό να είναι επιλογή του, και το λογότυπο, δεν έχουν καμιά συνέχεια μεταξύ τους με το τελευταίο να αφήνει έξω από την αποστολή του το σύνολο της Περιφέρειας

“Δείτε πως από το λογότυπο λείπει ένα βασικό στοιχείο που είναι το Alternative & Tagline το οποίο θα μπορούσε να συμπεριλάβει όλη την Περιφέρεια”

11890919_10207908153408457_5113041304460433145_n

 

Τέλος είμαστε σε αναζήτηση πιο βουνό είναι αυτό στην Περιφέρεια της ΑΜΘ 

2413244324

 

 

 

 

 

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr