ekloges_prasina_anthropakia

Από τα social media στο mouth –to-mouth : Brand name της Ροδόπης ο Ευρ. Στυλιανίδης – Επικοινωνιακή έκπληξη από τον Στ. Κουρούδη

24 Ιανουαρίου 201523:33

 Με τη βοήθεια του Palo Professional συνεχίζουμε την συγκέντρωση και ανάλυση της απήχησης των διαδικτυακών δημοσιευμάτων που αφορούν στους υποψηφίους του Ν. Ροδόπης για την περίοδο 13 -24 Ιανουαρίου.

Εκτός από τους συνημμένους πίνακες που καταγράφουν συγκεντρωτικά την παρουσία των υποψηφίων στα τοπικά διαδικτυακά μέσα ενδιαφέρον παρουσιάζει και η πανελλαδική παρουσία των υποψηφίων με σαφές προβάδισμα τον Ευρυπίδη Στυλιανίδη.

Το twitter χρησιμοποιείται ως βασικό εργαλείο από τους μουσουλμάνους υποψηφίους της Ροδόπης.

Την έκπληξη σε αυτές τις εκλογές αποτελεί ο Στ. Κουρούδης που αν και ξεκίνησε αργά την προεκλογική του εκστρατεία και χωρίς προηγούμενη εμπειρία, σε μικρό χρονικό διάστημα, κατάφερε να δημιουργήσει μία καλή επικοινωνιακή βάση ξεπερνώντας άλλους παλαιότερους ανθυποψηφίους του ενώ «απειλεί» επικοινωνιακά και τον συνυποψήφιό του κ. Ιλχάν Αχμέτ.

Μία άλλη ενδιαφέρουσα παράμετρος είναι η αλλαγή της επικοινωνιακής στρατηγικής του Ευρ. Στυλιανίδη που απότομα σταματά την επικοινωνιακή του «πορεία» προς τους ψηφοφόρους και επιλέγει ενδεχομένως τακτικές τύπου mouth-to-mouth (αντί των συνδυαστικών που εφαρμόζουν οι υπόλοιποι υποψήφιοι) ενώ συμμετέχει σε εθνικής εμβέλειας μέσα ενημέρωσης που του επιτρέπουν μεγαλύτερη διάχυση στο ελληνικό διαδίκτυο με καταληκτικό σημείο και τους χρήστες του διαδικτύου στη Ροδόπη.

Ο Ευρυπίδης Στυλιανίδης είναι ο μόνος υποψήφιος από τη Ροδόπη που έχει απευθείας συμμετοχή στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης σε πανελλαδικό επίπεδο από τη Ροδόπη. Δεν θα ήταν υπερβολή εάν χαρακτηρίζαμε την παρουσία Στυλιανίδη ως το brand name της περιοχής.

Οι πανελλαδικές αναφορές στους άλλους υποψηφίους του Ν. Ροδόπης οφείλονται στο ενδιαφέρον που υπάρχει για τις πολιτικές εξελίξεις στην περιοχή της Αν. Μακεδονίας και Θράκης.

Στην υπό εξέταση περίοδο βρέθηκε πολύ ψηλά στους χρήστες του twitter με την φράση του «όποιος δεν είναι καραμανλικός να το πει κι ας πάει στη βάση της ΝΔ» που έγινε δεκτή με 67% θετικό συναίσθημα στο ελληνικό διαδίκτυο.

Δεδομένων των συνθηκών που επικρατούν στο Ν. Ροδόπης αλλά και της δημογραφικής και πληθυσμιακής σύνθεσης της περιοχής οι τακτικές επικοινωνίας των υποψηφίων δίνουν ιδιαίτερη βαρύτητα στη διαπροσωπική σχέση και σε παραδοσιακές μορφές επικοινωνίας .

Ακολουθούν πίνακες και διαγράμματα που αναδεικνύουν κάποια ιδιαίτερα επιμέρους χαρακτηριστικά από την προβολή των υποψηφίων.

Η ανάλυση έγινε με την υπηρεσία palo pro, το πιο ολοκληρωμένο εργαλείο διαχείρισης φήμης στο διαδίκτυο. Για περισσότερες πληροφορίες και σε βάθος ανάλυση των αναφορών επικοινωνήστε μαζί μας στο customerservicepro@palo.gr

 

 

 

Αναφορές στα διαδικτυακά μέσα Ν. Ροδόπης 13/1-24/1

 

Ι.Αχμέτ

Α.Κ-γιουσούφ

Ε.Στυλιανίδης

Στ. Κουρούδης

Μ. Μουσταφά

Β. Ελευθεριάδου

Τ. Χαρίτου

Sites

19

2

18

40

9

60

41

Blogs

17

15

49

28

6

12

15

Opinions

0

2

4

5

3

10

3

Facebook

5

7

5

13

2

4

3

Twitter

212

200

85

70

120

54

46

Forums

0

0

0

0

5

0

0

Youtube

1

1

9

4

3

4

4

 

255

227

170

160

148

142

112

 

Αναφορές στο ελληνικό διαδίκτυο 13/1-24/1

 

Ι.Αχμέτ

Α.Κ-γιουσούφ

Ε.Στυλιανίδης

Στ. Κουρούδης

Μ. Μουσταφά

Β. Ελευθεριάδου

Τ. Χαρίτου

 

822

311

3.952

320

267

114

361

 

 akk

sk

ilhan2 kara

espie

quotees

Αρθρογράφος