Shragges-tempwn-kai-platamwna-xekinhsan-ta-erga1

Σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα: ξεκίνησαν τα έργα στις 3 σήραγγες, το 2015 η ολοκλήρωση του έργου

3 Αυγούστου 201217:00

Shragges-tempwn-kai-platamwna-xekinhsan-ta-erga1Μία μεγάλη ευχάριστη είδηση στο χώρο της κατασκευής των «παγωμένων» αυτοκινητόδρομων είναι η επανέναρξη των εργασιών στις σήραγγες Τεμπών και Πλαταμώνα.


Κατόπιν επικοινωνίας του ypodomes.com, με την κοινοπραξία του Αυτοκινητόδρομου Αιγαίου, πληροφορηθήκαμε για την επανεκκίνηση των εργασιών και για περαιτέρω λεπτομέρειες των έργων, που όταν ολοκληρωθούν θα βελτιώσουν την ασφάλεια του δρόμου (προσπερνώντας την επικίνδυνη Κοιλάδα των Τεμπών) και θα μειώσουν την χρονοαπόσταση στον ΠΑΘΕ.

–    Το Δημόσιο εκταμίευσε ποσό € 32,5 εκ. ΕΥΡΩ – από το κονδύλι που προορίζονταν για τη ΛΕΑ στις σήραγγες.

–    Αυτά τα χρήματα δόθηκαν από την Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου άμεσα στην Κατασκευή για την έναρξη τμήματος των υπολειπόμενων εργασιών.

–    Έχει προσληφθεί το απαιτούμενο εργατικό δυναμικό για την εκτέλεση αυτού του τμήματος των εργασιών – περίπου 200 άτομα

–    Οι εργασίες που ξεκίνησαν στις 16/7 αφορούν σε :

1.Εργασίες εγκατάστασης Ηλεκτροφωτισμού στην Τ1

2.Σκυροδέτηση στην Τ2 για την ολοκλήρωση της υπολειπόμενης τελικής επένδυσης της σήραγγας (400 μέτρα ανά κατεύθυνση)

3.Εργασίες Πολιτικού Μηχανικού στην Τ2 για την εγκατάσταση των Η/Μ συστημάτων

4.Εργασίες στο ανοικτό τμήμα στην περιοχή του Ευαγγελισμού

5.Εργασίες στο ανοικτό τμήμα από την έξοδο της Τ2 (Ομόλιο) έως τον Πυργετό

6.Εκσκαφή και σκυροδέτηση στην Τ3 για την ολοκλήρωση της διάνοιξης και τελικής επένδυσης του Νοτίου τμήματος της Σήραγγας

–    Οι εργασίες που έχει προγραμματιστεί να εκτελεστούν με το συγκεκριμένο ποσό θα διαρκέσουν το τέλος του έτους, όπου αναμένουμε να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία για την επανεκκίνηση των έργων.  (Αν έως το τέλος του έτους δεν έχει πραγματοποιηθεί η επανεκκίνηση, τότε το Έργο δεν θα μπορεί να συνεχιστεί).

–    Έχουν επιλεγεί εργασίες στις οποίες το διαθέσιμο κονδύλι μπορεί να αξιοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο.

–    Η διαδικασία για την επανεκκίνηση των έργων εξελίσσεται ικανοποιητικά ωστόσο απομένει ακόμα αρκετή δουλειά αφού τα εμπλεκόμενα μέρη (εμείς, το Δημόσιο και οι Σύμβουλοί του, η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι Τράπεζες) αλλά και οι τυπικές διαδικασίες (γραφειοκρατία) είναι πολύπλοκες.

–    Για την ολοκλήρωση της κατασκευής των Νέων Τμημάτων απαιτείται πλέον χρόνος εργασίας περίπου 3 ετών – αν φυσικά δεν υπάρξει άλλη διακοπή εργασιών.

–    Για τις εργασίες Λειτουργίας και Συντήρησης – αυτές συνεχίζονται κανονικά και επιμελώς σε όλο το μήκος του αυτοκινητόδρομου κάνοντας την μεγάλη διαφορά από την προηγούμενη κατάσταση. Το ίδιο ισχύει και για τις υπηρεσίες που προσφέρει η Εταιρεία στους οδηγούς.

–    Τα διόδια που συλλέχθηκαν από την Εταιρεία – κατά το διάστημα που δεν πραγματοποιούνταν εργασίες κατασκευής – αποτέλεσαν και θα συνεχίσουν να αποτελούν την μόνη πηγή χρηματοδότησης για τις εργασίες Συντήρησης που συνεχίζονται επί του αυτοκινητόδρομου.

–    Με την επανεκκίνηση των εργασιών θα ανακοινωθεί από το Υπουργείο και η Νέα Πολιτική Διοδίων – δηλαδή μια νέα συνολική προσέγγιση για τα Διόδια που αφορά στον εξορθολογισμό των χρεώσεων σε συνδυασμό με την εξασφάλιση της βιωσιμότητας του Έργου.

Shragges-tempwn-kai-platamwna-xekinhsan-ta-erga

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr