Η Μαρία Λευτάκη για την “κοροϊδία” με την Παράλληλη Στήριξη και το “Γολγοθά” παιδιών και γονιών

3 Φεβρουαρίου 201819:55

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Την Πέμπτη 1η Φεβρουαρίου εκπρόσωπος της ομάδας γονέων μέσου κοιν. δικτύωσης “Γονείς που διεκδικούν Δημόσια Παράλληλη Στήριξη”, η κ. Μαρία Λευτάκη μίλησε στην εκπομπή “Με Διπλή Ματιά” του Δέλτα fm 102.3 προσκεκλημένη των Γιάννη Σκευά και Μαρίας Παπαδοπούλου.

Η κ. Λευτάκη αναφέρθηκε στα τεράστια κενά όχι μόνο στην κάλυψη θέσεων εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης αλλά και στην ελλειπέστατη κάλυψη του σχολικού ωραρίου, όπου αυτοί υπάρχουν, καθώς παρέχονται για λιγότερες από τις μισές σχολικές ώρες εβδομαδιαίως σε παιδιά που τους έχουν απόλυτη ανάγκη όχι μόνο για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα μαθήματατους στις σχολικές αίθουσες αλλά και για να ενταχθούν ευρύτερα στο σχολικό πλαίσιο καθώς, όπως ανέφερε, χωρίς την παράλληλη στήριξη συχνά παιδιά περιθωριοποιούνται και στοχοποιούνται.

Τα πράγματα για χιλιάδες παιδιά βέβαια είναι ακόμη χειρότερα, καθώς σε αυτά ο εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης τοποθετείται στο σχολείο με έναν, δύο, τρεις, τέσσερις μήνες καθυστέρηση ή και ποτέ… Την ίδια ώρα που η πολιτεία “αδυνατεί”, χιλιάδες παιδιά είτε μένουν σπίτι τους τις ώρες που δεν έχουν παράλληλη στήριξη είτε στηρίζονται από τους ίδιους τους γονείς τους στο σχολείο, οι οποίοι αφήνουν ακόμη και τις δουλειές τους.

            Τέλος ανέγνωσε τις διεκδικήσεις της ομάδας γονέων οι οποίες είναι:

 

  • Πλήρη παράλληλη στήριξη για όλα τα παιδιά που δικαιούνται αυτής της παροχής, από την έναρξη έως τη λήξη της σχολικής χρονιάς, αποκλειστικά με εκπαιδευτικούς που έχουν εξειδίκευση στην ειδική αγωγή.
  • Άμεση πρόσβαση για τα παιδιά ΑμεΑ στις υπηρεσίες διάγνωσης και αξιολόγησης.
  • Σχολικός νοσηλευτής για όλα τα παιδιά που έχουν διαγνωστεί με σοβαρή πάθηση ή αναπηρία από την έναρξη έως τη λήξη της σχολικής χρονιάς.
  • Ολιγομελή τμήματα ένταξης για παιδιά με έντονες μαθησιακές δυσκολίες.
  • Επαναφορά της οδηγίας για τη διχοτόμηση των τμημάτων διδασκαλίας όπου ένας μαθητής με διάγνωση υπολογίζονταν σαν τρεις μαθητές τυπικής ανάπτυξης.
  • Δυνατότητα οι εκπαιδευτικοί που είναι στη λίστα Braille να μπορούν να συμπληρώσουν ώρες με παιδιά που έχουν και άλλες αναπηρίες.
  • Συνεχή καθοδήγηση και επιμόρφωση γονέων και εκπαιδευτικών πάνω στα θέματα της αναπηρίας, της διάχυτης αναπτυξιακής διαταραχής (αυτισμός), των μαθησιακών δυσκολιών.

Ακούστε όσα δήλωσε στο Γιάννη Σκεύα και στην Μαρία Παπαδοπούλου, εδώ :

 

Αρθρογράφος