Αποτελεί απειλή για την Δημοκρατία το ακροδεξιό κόμμα DEB/ΚΙΕΦ ;

4 Μαΐου 202409:33

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Χωρίς πολλές εισαγωγές και περιστροφές η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι εξ’ορισμού καταφατική όπως άλλωστε ισχύει για όλα τα κατά κανόνα ακροδεξιά, αντισυστημικά, νεοφασιστικά κόμματα ή μορφώματα που συνιστούν απειλή για την σύγχρονη Ελληνική Δημοκρατία!

Θεμέλιος λίθος για την λειτουργία του πολιτικού μας συστήματος είναι το άρθρο 29 του Συντάγματος της Ελλάδας, σύμφωνα με το οποίο η συνταγματική αποστολή που ενός κόμματος είναι «να εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος». Δεν είναι, δηλαδή, πλέον φορέας πολιτικών ιδεών, αλλά μηχανισμός διευκόλυνσης εγκληματικών πράξεων. ( (άρθρου 29, παρ. 1 του Συντάγματος https://www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-31/ )

Για αυτό τον λόγο, άλλωστε, και το πολιτικό σύστημα θα πρέπει να προωθεί μέσω τολμηρών μεταρρυθμίσεων και με στιβαρή ιδεολογική μάχη ένα αποτελεσματικότερο και πιο συμπεριληπτικό κράτος αναδεικνύοντας, όχι απολογητικά αλλά με υπερηφάνεια, τα μεγάλα επιτεύγματα της φιλελεύθερης δημοκρατίας και του κράτους πρόνοιας. (βλ. Αρθρο Νίκου Αλιβιζάτου στην «Κ»: Ο νομικός αποκλεισμός και το πολιτικό δίλημμα https://www.kathimerini.gr/politics/562499839/arthro-nikoy-alivizatoy-stin-k-o-nomikos-apokleismos-kai-to-politiko-dilimma/ ).

Με αυτή την συλλογιστική δεν είναι δυνατόν να εφαρμόζουμε λύση a la carte πυροσβεστικών και δικαστικών απαγορεύσεων, καθώς ζητούμενο είναι “μια νομοθετική ρύθμιση λιτή, σαφής, χωρίς περιθώρια αμφισβήτησης της δικαστικής κρίσης, χωρίς διαδικασίες δικαστικής διαμάχης, υποβολής υπομνημάτων, ανταλλαγής επιχειρημάτων, χωρίς ιδεολογικές αναφορές, χωρίς υπέρμετρη διεύρυνση του καταλόγου των αδικημάτων για τα οποία η καταδίκη επισύρει αποκλεισμό των συνδυασμών του κόμματος, χωρίς διερωτήσεις για το νόημα εννοιών όπως το «να υπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού πολιτεύματος» “. (βλ. Ξενοφών Κοντιάδης, Αποκλεισμός της συμμετοχής κομμάτων στις εκλογές: Συνταγματικά και πολιτικά διλήμματα, https://www.syntagmawatch.gr/trending-issues/apokleismos-ths-symmetoxhs-kommatwn-stis-ekloges-syntagmatika-kai-politika-dilhmmata/)

Η περίπτωση της Χρυσής Αυγής και των επιγόνων της, έθεσαν επί τάπητος το ερώτημα για το σύνολο του πολιτικού συστήματος σχετικά με το “Ποιά είναι η Πραγματική Ηγεσία των Κομμάτων:!” Κι όπως αναφέρεται στο άρθρο 35 του ν. 5043/2023 (ΦΕΚ Α 91/13.4.2023)η πραγματική ηγεσία έχει την έννοια ότι πρόσωπο άλλο από εκείνο που κατέχει τυπικά θέση προέδρου, γενικού γραμματέα, μέλους της διοικούσας επιτροπής ή νομίμου εκπροσώπου με συγκεκριμένες πράξεις του εμφανίζεται να ασκεί διοίκηση του κόμματος, ή να έχει τοποθετήσει εικονική ηγεσία, ή να έχει τον ηγετικό πολιτικό ρόλο προς το εκλογικό σώμα.” (https://www.e-nomothesia.gr/autodioikese-demoi/n-5043-2023.html)

Παρακολουθώντας δε το σκεπτικό του Αρείου Πάγου για τον αποκλεισμό του κόμματος των “ΣΠΑΡΤΙΑΤΩΝ” στις επικείμενες Ευρωεκλογές, αναφέρεται στην “πραγματική ηγεσία” [εν προκειμένω τον καταδικασθένα κι έγκλειστο κ. Ηλία Κασιδιάρη σε συνολική ποινή καθείρξεως 13 ετών και 6 μηνών για το κακούργημα της ένταξης και της διεύθυνσης της εγκληματικής οργάνωσης «ΛΑΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ» και την παράνομη οπλοκατοχή πυροβόλου όπλου, την οποία εκτίει] η οποία ουδέποτε αποδοκίμασε ή απεμπόλισε, έστω και κατ’ ελάχιστον, την προηγούμενη -ως ηγετικό στέλεχος της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ- ρητορική μίσους, τη βίαιη και ρατσιστική δράση του, στα πλαίσια του εγκληματικού μηχανισμού του ως άνω κόμματος, αντιποιούμενου τους θεσμικούς μηχανισμούς του Ελληνικού κράτους, την επιδιωκόμενη πολιτική κατάλυσης των δημοκρατικών θεσμών του κράτους δικαίου και την αποδοκιμασία των δικαιωμάτων και ελευθεριών, που αναγνωρίζονται από τη δημοκρατία.

Σύμφωνα με το ίδιο σκεπτικό των δικαστών του Αρείου Πάγου ο κ. Ηλίας Κασιδιάρης προωθεί μια πολιτική που δεν σέβεται τη δημοκρατία και στοχεύει στην αποδυνάμωση και κατάλυση του δημοκρατικού πολιτεύματος και των θεσμών του κράτους δικαίου, ιδίως με τη χρήση βίας ή την προτροπή άσκησης βίας, καθώς και τη δικαιολόγηση αυτής, την προώθηση ολοκληρωτικών ιδεολογιών, τη διάδοση ρατσιστικών και μισαλλόδοξων ιδεών και ξενοφοβίας, την επιδοκιμασία εγκλημάτων κατά της ανθρωπότητας, το μίσος κατά προσώπων και ομάδων, ενέργειες και διακηρύξεις που απειλούν την ειρηνική συμβίωση των κοινωνικών ομάδων στη χώρα” ( https://www.areiospagos.gr/ekloges_2024_euro/%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9A%CE%97%CE%A1%CE%A5%CE%9E%CE%97%20%CE%95%CE%A5%CE%A1%CE%A9%CE%95%CE%9A%CE%9B%CE%9F%CE%93%CE%95%CE%A3%201_2024_signed.pdf).

Εκ των ανωτέρω, λαμβάνοντας υπ’όψιν τόσο την εκτεταμένη επιστημονική βιβλιογραφία και το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο όσο και το ευρύτερο περίγραμμα δράσης του ακροδεξιού, αντισυστημικού , εθνικιστικού και τουρκοδίαιτου ισλαμοφασιστικού κόμματος DEB/ΚΙΕΦ τίθενται ορισμένα ερωτήματα που αναφέρονται στις πραγματικές επιδιώξεις και σκοπούς του συγκεκριμένου κόμματος, ως εξής:

  • 1. Ποιά είναι η πραγματική ηγεσία του κόμματος DEB/ΚΙΕΦ;
  • 2. Ποιά η σχέση της επίσημης κυβέρνησης και κρατικής δομής τρίτης χώρας (εν προκειμένω της Τουρκίας) με την λειτουργία, χρηματοδότηση, οργάνωση και καθοδήγηση του DEB/ΚΙΕΦ;
  • 3. Στον βαθμό που το DEB/ΚΙΕΦ εμμένει δημόσια στην θέση ότι η διεθνώς αναγνωρισμένη θρησκευτική μειονότητα , σύμφωνα με την Συνθήκη της Λωζάννης, είναι Εθνική και μάλιστα Τουρκική, δεν δημιουργεί ζήτημα διατάραξης της έννομης τάξης, της εθνικής και κρατικής ασφάλειας και της διεθνούς θέσης της Ελλάδας με την αμφισβήτηση και παραβίαση διεθνών συνθηκών;
  • 4. Η δράση του DEB/ΚΙΕΦ δεν ευθύνεται για δημιουργία κλίματος διχόνοιας κι έντασης εντός της Ελληνικής Επικράτειας;
  • 5. Τα στελέχη του κόμματος αλλά και οι υποψήφιοι του κόμματος αυτού είναι ταυτόχρονα μέλη και πρόεδροι παρακρατικών δομών, οργανώσεων και συλλόγων που έχουν χαρακτηρισθεί ως παράνομοι από τον Άρειο Πάγο με πολυάριθμες αποφάσεις
  • 6. Η συνεργασία του DEB/ΚΙΕΦ με φορείς κι οργανώσεις όπως και υποψήφια του κόμματος που εκπροσωπεί λχ το “σωματείο μελέτης της μακεδονικής γλώσσας” που έχει αναγνωρισθεί με τα άρθρα 1.3.γ και 7.4 της Συμφωνίας των Πρεσπών, όπως έχει κυρωθεί με τον Ν. 4588/2019 δημιουργεί ένα ανυπόστατο αφήγημα “περί ύπαρξης μακεδονικής μειονότητας” καθώς Έλληνες πολίτες θα χρησιμοποιήσουν διατάξεις της Συμφωνίας των Πρεσπών για να προβάλλουν μειονοτική ταυτότητα προσβάλλοντας την ταυτότητα εκατομμυρίων Ελλήνων Μακεδόνων
  • 7. Ποιά η διαφάνεια στην χρηματοδότηση του DEB/ΚΙΕΦ; Εφαρμόζονται οι διατάξεις για τα οικονομικά των πολιτικών κομμάτων που αναφέρονται στον ν. 4304/2014; Συνδέεται το εν λόγω κόμμα με δομές παράνομης χρηματοδότησης;
  • 8. Ποιά η σχέση του DEB/ΚΙΕΦ με παρακρατικές δομές που η λειτουργία του συνδέεται ενδεχομένως με την δράση εγκληματικών οργανώσεων, τύπου TESKILAT;
  • 9. Ποιά η σχέση της Επίτιμης Προέδρου του DEB/ΚΙΕΦ αλλά και της ηγετικής ομάδας του κόμματος με αλυτρωτικές οργανώσεις στο εξωτερικό;
  • 10. Έχει αναλυθεί κι εξετασθεί ο ρόλος της ηγετικής ομάδας του DEB/ΚΙΕΦ σε δράσεις αποσχιστικού εθνικισμού;

Σε κάθε περίπτωση η Ελλάδα δεν πρέπει να λυτρώσει τους μειονοτικούς από το φασισμό του DEB/ΚΙΕΦ που εκβιάζει και απειλεί Έλληνες πολίτες ;

Αντί Επιλόγου

Ο ρόλος του ΚΙΕΦ στον υβριδικό ε/τ πόλεμο

 

Οι εγκάθετοι του Προξενείου καλλιεργούν κλίμα αποσχιστικού εθνικισμού στον ΟΗΕ (video)

Ποιός θέλει την Θράκη “κόκκινη”;

Οι Εγκάθετοι μετατρέπουν την Θράκη σε κέντρο αποσχιστικού εθνικισμού

Ο “Εθνικισμός της Μητέρας Πατρίδας” είναι το νέο δόγμα της Τουρκίας στην Θράκη;

Αποκαλύπτεται ο κατασκευασμένος μύθος του Αχμέτ Σαδήκ από τον πρώην Πρόξενο Τουρκίας στην Κομοτηνή

Διακίνηση “μαύρου χρήματος” από την Θράκη προς την Τουρκία; (video)

Αρθρογράφος