Kazan-kazan στην Αθήνα, iflas στην Θράκη;

4 Δεκεμβρίου 202319:00

Συνύπαρξη Διπλωματίας και Παρακράτους στον Άρατο – “Συλλείτουργο” Προξένου – Ψευδομουφτή στον Άρατο- Οινόφιλος και Ενάρετος ο κ. Αϊκούτ Ουνάλ -Συνεχίζει την παράδοση της αντιδιπλωματικής στάσης και της διπλωματικής αγένειας των Προξένων στην Θράκη – Kazan-kazan στην Αθήνα, iflas στην Θράκη;

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στον Άρατο η πρωϊνή προσευχή των μουσουλμανοπαίδων στα πλαίσια του προγράμματος “Πάρε το Παιδί σου, Έλα στην Πρωινή Προσευχή ” υπό την αιγίδα της τουρκικής υπηρεσίας θρησκευτικών υποθέσεων DIYANET και με την ευθύνη της παρακρατικής και πάρανομης δομής της ψευδομουφτείας Κομοτηνής.

Η DIAYNET εισβάλλει στην Θράκη

Παρά το γεγονός ότι κατεβλήθη προσπάθεια εκ των υστέρων για απόκρυψη του σχετικού υλικού, από τις φωτογραφίες προκύπτει ότι ο Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή, κ.Αϊκούτ Ουνάλ,απευθύνεται εντός του Τεμένους προς του πιστούς εκφωνώντας λόγο, υπό το βλέμμα του παρακρατικού και παράνομου ψευδομουφτή Ιμπραήμ Σερήφ.

Προσευχή Εγκαθέτων και Παρακρατικών στην Πελεκητή

Η σύγχρονη Διπλωματία διαμορφώθηκε με βάση το Συνέδριο της Βιέννης (1815), μετεξελίχθηκε σε πολυμερή μόνιμη Διπλωματία με την ίδρυση της Κοινωνίας των Εθνών (1919), απέκτησε τυποποιημένους, υποχρεωτικούς κανόνες εφαρμογής με την υιοθέτηση της ιστορικής Σύμβασης για τις Διπλωματικές Σχέσεις (1961) και της Σύμβασης για τις Προξενικές Σχέσεις (1963), ενώ έκτοτε συμπληρώθηκε και από μια σειρά άλλων σημαντικών διεθνών πράξεων, κυρίως σε περιφερειακό επίπεδο.

Σημειωτέον ότι οι πρόξενοι είναι ειδικοί διπλωματικοί υπάλληλοι, οι οποίοι δεν πρέπει να ασχολούνται με πολιτικά θέματα και μπορούν να έρχονται σε επαφή με τις τοπικές Αρχές για ζητήματα οικονομικής ή διοικητικής φύσεως προκειμένου να εξυπηρετούν τους πολίτες του κράτους που εκπροσωπούν.

Δεν επιτρέπεται η ανάμειξή τους, προς όφελος του κράτους από το οποίο προέρχονται, στις εσωτερικές υποθέσεις του κράτους διαμονής. Η αρμοδιότητα των προξένων περιορίζεται αποκλειστικά στην προξενική τους περιφέρεια. Αυτοί είναι υποχρεωμένοι να σέβονται τους νόμους του κράτους υποδοχής και να μην αναμειγνύονται στις εσωτερικές υποθέσεις του. Εντούτοις, αυτό φαίνεται πως δεν ισχύει για τους προξένους στην Κομοτηνή, με αποτέλεσμα η δράση τους να έχει καταγγελθεί επανειλημμένως στο παρελθόν.

Η επίμονη εμφάνιση κατά παράβαση των διπλωματικών ειωθότων (θετού κι εθιμικού δικαίου) -και μάλιστα παραμονές της σύγκλησης του Συμβουλίου των ε/τ σχέσεων- εγείρει μία σειρά ερωτημάτων όπως:

  • 1.Με ποιά ιδιότητα ο Γενικός Πρόξενος Τουρκίας απευθύνεται δημόσια στους υπηκόους της Χώρας υποδοχής και μάλιστα εντός Τεμένους/θρησκευτικού χώρου , κατά την διάρκεια τέλεσης της Προσευχής
  • 2.Η ανοχή στην στάση και πρακτική που ακολουθεί ο Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας στην Κομοτηνή, ερμηνεύεται ως “σεβασμός στην θρησκευτική ελευθερία” ή αποτελεί (κατάφωρη) παραβίαση του διπλωματικού και προξενικού δικαίου;
  • 3. Ως διπλωμάτης ο κ. Αϊκούτ Ουνάλ λειτουργεί και ως αυτόκλητος θρησκευτικός ηγέτης ή ως προπαγανδιστής του πολιτικού ισλάμ στην Θράκη με ιδιαίτερη έμφαση στον εξαναγκαστικό προσηλυτισμό των μουσουλμανοπαίδων και απώτερο στόχο τον έλεγχο της Μειονότητας;
  • 4. Μήπως ο Γενικός Πρόξενος της Τουρκίας αναγνωρίζει κατ αυτόν τον τρόπο τον θρησκευτικό χαρακτήρα της Μειονότητας ως μουσουλμάνος ο ίδιος;
  • 5. Έχει αλλάξει κάτι στις Διεθνείς Συνθήκες;Έχει αναγνωρίσει η Ελλάδα στην συνθήκη της Λωζάνης την ειδική σχέση των διπλωματών με τους υπηκόους των χωρών που απαρτίζουν τα μέλη που συνυπέγραψαν την συνθήκη;
  • 6. Έχει παραιτηθεί η Ελλάδα από την άσκηση κυριαρχίας στην Θράκη και αφήνει πεδίο δράσης σε διπλωμάτες τρίτων χωρών επί των πολιτών της;
  • 7. Έχουν ενημερωθεί οι αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΕΞ για την αντιδιπλωματική στάση του κ. Αϊκούτ Ουνάλ που έχει μετατρέψει τα Τεμένη σε χώρους ανθελληνικής δράσης;
  • 8. Τί θα συμβεί αν ακολουθήσουν την ίδια πρακτική κι άλλοι διπλωματικοί υπάλληλοι κι απεσταλμένοι ισλαμικών χωρών που στο πνεύμα των δήθεν θρησκευτικών ελευθεριών μιμηθούν τις πρακτικές της Τουρκίας λ.χ.στο Τέμενος των Αθηνών ή στους (παράνομους) χώρους τέλεσης προσευχής ανά την Ελλάδα;
  • 9. Η Αθήνα έχει αντιληφθεί ότι η εικόνα του Προξένου που αυθαιρετεί, δημιουργεί την εντύπωση ότι το Ελληνικό Κράτος έχει συμβιβασθεί με την ιδέα ότι ο (κάθε) Τούρκος Πρόξενος έχει κι επίσημο πολιτικό λόγο, που αξιοποιεί μέσα από τα τεμένη, χωρίς να σέβεται την ελληνική έννομη τάξη αλλά και την νομιμότητα στο Ελληνικό Κράτος.
  • 10. Εχει παραιτηθεί η Ελλάδα από την άσκηση κυριαρχίας στην Θράκη και αφήνει πεδίο δράσης σε διπλωμάτες τρίτων χωρών επί των πολιτών της; “Αμνηστεύει” την δράση των παρακρατικών δομών της Τουρκίας στην Θράκη; Ερμηνεύονται σωστά τα μηνύματα που στέλνει η τουρκική διπλωματία προς την Ελλάδα; Ετοιμαζόμαστε για Kazgan στην Θράκη και kazğan στην Αθήνα ή όλα γίνονται στα πλαίσια μιας επιβληθείσης διπλωματικής αβρότητας; [To kazgan/ καζγκάν “σκαμμένο μέρος, λάκκος” [ Divan-i Lugat-it Türk ( έτος :1070 ) ] και το kazğan / καζάν “μεγάλο χάλκινο δοχείο” [ TDK, Tarama Sözlüğü (πριν από το έτος 1300) ], προέρχονται από ένα πρωτοΤουρκικό ρήμα Kaz ( σκάβω).]

Αϊκούτ Ουνάλ: Στα τζαμιά Ενάρετος, στις ελληνικές ταβέρνες Οινόφιλος, στην Τουρκία Ισλαμιστής;

Αρθρογράφος