Οι εγκάθετοι του Προξενείου καλλιεργούν κλίμα αποσχιστικού εθνικισμού στον ΟΗΕ (video)

19 Ιανουαρίου 202300:36

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Σύμφωνα με ανακοινώσεις του ακροδεξιού ισλαμοφασιστικού εθνικιστικού κόμματος DEB/ΚΙΕΦ , εστάλη προ πενθημέρου,επιστολή στον ειδικό εισηγητή του ΟΗΕ για τις μειονότητες , στην οποία διατυπώνονται οι γνωστοί ισχυρισμοί, που ευθυγραμμίζονται με την τουρκική προπαγάνδα, ότι στη Θράκη καταπατούνται θεμελιώδη ανθρώπινα δικαιώματα της “τουρκικής μειονότητας”.

ΤΟ-ΚΙΕΦ-ΕΙΝΑΙ-Η-ΦΩΝΗ-ΤΗΣ-ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ-ΜΑΣ

Σε ένα άλλο σημείο αναφέρεται πως “θεωρούμε αξιοσημείωτη την αδράνεια του δικαστικού συστήματος σχετικά με τις επιθέσεις και τα εγκλήματα, που διαπράττονται κατά της ‘τουρκικής’ μειονότητας από τα τοπικά ελληνικά μέσα ενημέρωσης και τις ελληνικές αρχές, που ποινικοποιούν συνεχώς το έργο μας”, υιοθετώντας τις πρακτικές της διατεταγμένης αρθρογραφίας και της φίμωσης της ελευθερίας του τύπου και της δημοκρατικής έκφρασης.

Την επιστολή υπογράφουν οι “προξενικές συλλογικότητες” των εγκαθέτων της Άγκυρας στην Ξάνθη με “πυρηνάρχη” την Εταιρεία Πολιτισμού και Εκπαίδευσης της Μειονότητας Δυτικής Θράκης, της οποίας ηγείται η γνωστή κ. Περβίν Χαϊρουλλάχ.

Ποιός είναι ο ρόλος της ΠΕΚΕΜ/ Bakeş στην Θράκη;

 

Μελετώντας σε βάθος την επιστολή του ΚΙΕΦ, οφείλουμε να διατυπώσουμε μία σειρά αρχικών επισημάνσεων, που συνοψίζονται στα εξής:

  • 1. Με την επιστολή αυτή, κεφαλοποιείται μία ολόκληρη διαδικασία διαφοροποίησης της Μειονότητας που η Άγκυρα προωθεί με την λειτουργία των παραλλήλων δομών και την αφομοιωτική τακτική που ακολουθεί απέναντι σε όσους διαφοροποιούνται από το αφήγημα της “εθνικής ομογενοποίησης”.
  • 2. Επιχειρείται η παραποίηση της έννοιας “εκπρόσωποι Μειονότητας” έτσι όπως την γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, αφού αντί του γνωστού άτυπου συμβουλευτικού οργάνου της ΑΣΕΜΤΔΘ , την επιστολή υπογράφουν πλέον “συλλογικότητες” των εγκαθέτων.
  • 3. Διαγράφεται ο αυτόβουλος και αυτόνομος ρόλος των αιρετών οι οποίοι πρέπει στο εξής να υποτάσσονται στους μηχανισμούς του Προξενείου και τις συλλογικότητες που στηρίζονται από αυτο.
  • 4. Διαφαίνεται η οριστική τάση να προωθηθεί μία “νέα ταυτότητα” για την Μειονότητα, διαφορετική από αυτή που ορίζει η Συνθήκη της Λωζάννης και έχουν περιγράψει με σαφήνεια οι ιστοριογράφοι. Μία μειονότητα με διαφορετική παιδεία, θρησκεία, κοινωνικό σύστημα οργάνωσης, γλώσσα, ενημέρωση, πολιτιστικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι… Έτσι όπως τα ορίζει η ΠΕΚΕΜ!
  • 5. Καλλιεργείται κλίμα αποσχιστικού εθνικισμού που ίσως παραπέμπει στο μακρινό μέλλον στην “Αρχή της Αυτοδιάθεσης” την οποία δεν αποκλείεται να επικαλεσθεί η Τουρκία όταν οι συνθήκες φανούν πρόσφορες για αυτήν. Δεν έχει αποκρύψει άλλωστε, η Τουρκία ότι θεωρεί ως προέκτασή της την Δυτ. Θράκη”
  • 6. Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι με όχημα τα “δικαιώματα” της μουσουλμανικής μειονότητας – την οποία επίμονα χαρακτηρίζει συλλήβδην τουρκική, σε αντίθεση με ό,τι προβλέπει η Συνθήκη της Λωζάννης – καλλιεργείται μία υποδόρια αναφορά σε αυτονομία και αυτοδιάθεση. Η στόχευση είναι η ίδια η Θράκη.

Αντί Επιλόγου

76η Επέτειος Γενεθλίων Αχμέτ Σαδήκ: “Η Δυτική Θράκη είναι αναπόσπαστο τμήμα της Τουρκικής Δημοκρατίας”

Αρθρογράφος