Απείχαν οι επιχειρηματίες της μειονότητας από τις “Μοναδικές Γεύσεις ΠΑΜΘ”

14 Απριλίου 202411:00

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Εγκαινιάστηκε το απόγευμα της Τετάρτης 10 Απριλίου και παρέμεινε ανοικτή μέχρι και το Σάββατο 13 Απριλίου πιο πολυσύχναστο σημείο της χώρας, το μετρό Συντάγματος, η έκθεση αγροδιατροφικών προϊόντων και ποτών υπό τον τίτλο «Μοναδικές Γεύσεις από την Ανατολική Μακεδονία & Θράκη». Η έκθεση διοργανώθηκε με πρωτοβουλία και μέριμνα του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης (ΠΕΣΥ ΑΜΘ), με τη στήριξη της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος.

Το βασικό χαρακτηριστικό της έκθεσης εντοπίζεται , εκτός των οργανωτικών ελλειμμάτων, στην απουσία δυναμικών επιχειρήσεων από τον χώρο της Μειονότητας γεγονός που οι διοργανωτές της έκθεσης απέδωσαν στο Ραμαζάν Μπαϊράμ, χωρίς όμως αυτό να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα , κι ενδεχομένως πρέπει ν’αποδοθεί στα σχέδια του τουρκικού παρακράτους να προωθήσει τις παράλληλες οικονομικές δομές. Την ίδια στάση, άλλωστε, είχαν τηρήσει και στην περσινή έκθεση .

Γιατί ενοχλήθηκαν οι Εγκάθετοι από την εξωστρέφεια του ΕΒΕΡ;

«Στόχος της έκθεσης είναι να φέρει τα προϊόντα που παράγονται και τυποποιούνται στην Ανατολική Μακεδονία και τη Θράκη στην καρδιά της Αθήνας, συστήνοντας τα στο ευρύ κοινό, αλλά και αντίστροφα στοχεύει στο να δώσει μία ευκαιρία στους παραγωγούς της Περιφέρειας μας να απευθυνθούν σε μία μεγάλη αγορά», αναφερόταν στην πρόσκληση. Κάθε Περιφερειακή Ενότητα είχε 6 περίπτερα, άρα το ίδιο κι η Περιφερειακή Ενότητα Ροδόπης, όπου 3 αφορούν το Επαγγελματικό & Βιοτεχνικό Επιμελητήριο και τα υπόλοιπα το Εμπορικό & Βιομηχανικό.

Αντ. Γραβάνης: Ευκαιρία για διαφήμιση και πώληση
Φέτος είναι η δεύτερη χρονιά που γίνεται η έκθεση, με τη διαφορά ότι αυτή τη φορά στηρίζει κι η Περιφέρεια ΑΜΘ. «Αξιοποιούμε αυτή την ευκαιρία, για να δώσουμε τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις μας να διαφημίσουν και να πουλήσουν προϊόντα αγροδιατροφής», δήλωσε ο πρόεδρος του Επαγγελματικού & Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Ροδόπης Αντώνης Γραβάνης.Σύμφωνα με τον ίδιο η έκθεση είναι μία καλή ευκαιρία για τους Αθηναίους αλλά κι όσους βρίσκονται στην πρωτεύουσα, να γνωρίσουν την πλούσια γαστρονομική παράδοση της περιοχής μας. Ευρύτερος στόχος Επιμελητηρίων και Περιφέρειας, είναι η ανάδειξη και καθιέρωση του brand name αγροδιατροφικών προϊόντων ΑΜ-Θράκης, ώστε να έχουν προστιθέμενη αξία. Ο Αντώνης Γραβάνης εκτιμά ότι φέτος θα υπάρχει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον από πέρσι, καθώς το 2023 η έκθεση συνέπεσε με διαμαρτυρίες στην πρωτεύουσα.

Ν. Αγγελίδης: Στόχος η στήριξη των μικρών επιχειρήσεων
Αξιοποιώντας την περσινή εμπειρία και διορθώνοντας τυχόν λάθη, η έκθεση λαμβάνει χώρα για δεύτερη χρονιά, με τον πρόεδρο του Εμπορικού & Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Ροδόπης Νίκο Αγγελίδη να εκτιμά ότι θα είναι πιο επιτυχημένη από πέρσι. Ο ίδιος στέκεται στη φιλοσοφία της έκθεσης, που είναι η άμεση επαφή με το κοινό στο πιο πολυσύχναστο σημείο της χώρας. Στόχος είναι να γνωρίσουν οι καταναλωτές της πρωτεύουσας κι όσοι διέρχονται από το μετρό τα αγροδιατροφικά προϊόντα της Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης. Παράλληλα, κατ’ αυτό τον τρόπο τα Επιμελητήρια ΑΜΘ συνδράμουν στη στήριξη των μικρών επιχειρήσεων, οι οποίες σύμφωνα με τον κο Αγγελίδη έχουν θιγεί από κυβερνητικές πολιτικές το τελευταίο διάστημα. «Στόχος μας με αυτή την έκθεση είναι η στήριξη των μικρών επιχειρήσεων» διαμήνυσε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν περισσότερες από 35 επιχειρήσεις από όλη την Περιφέρεια ΑΜΘ.
Η σελίδα της εκδήλωσης στο Facebook είναι: https://www.facebook.com/monadikesgeuseis

Αντί Επιλόγου

Καλλιεργείται η εικόνα εξίσωσης Τούρκου Προξένου και ΠΑΜΘ;

Αρθρογράφος