Ρόδα, Τσάντα και Κοπάνα: Οι Εγκάθετοι εξέθεσαν τον Αϊκούτ Ουνάλ και τους “προθύμους”

3 Οκτωβρίου 202307:12

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Στα χνάρια του Μουράτ Ομέρογλου στο Ουζμπεκιστάν βαδίζει και ο διάδοχός του Αϊκούτ Ουνάλ μετά την παρωδία των διαδηλώσεων μαθητών – γονέων κι άλλων ασχέτων έμπροσθεν του Μειονοτικού Γυμνασίου Λυκείου Ξάνθης και το άδοξο τέλος τους.

Στους μεγάλους χαμένους συγκαταλέγονται και οι “πρόθυμοι” συμπαραστάτες τους (βουλευτές, υποψήφιοι, δικαιωματιστές, ανθρωπιστές κλπ) που έσπευσαν να συνδράμουν μία απόπειρα αποσταθεροποίησης της τοπικής κοινωνίας,αγνοώντας τις πραγματικές συνθήκες, σκοπούς κι επιδιώξεις των διοργανωτών της.

Οι φωνασκούντες παρακρατικοί της σέκτας του Προξενείου αυτοπαγιδεύθηκαν στην προσπάθειά τους α)να κερδίσουν την εύνοια του Εργοδότη Τούρκου Προξένου β)να κερδίσουν την εμπιστοσύνη της τοπικής κοινωνίας γ)ν’ανανεωθεί η τρωθείσα εικόνα τους στην κοινή γνώμη που ήδη αρχίζει να υποψιάζεται τις πραγματικές προθέσεις των Εγκαθέτων δ) να συνθλίψουν κάθε διαφορετική φωνή εντός της Μειονότητας και ε) να κερδίσουν την “διεθνή” συμπάθεια διπλωματών.

Τελικά, η προσπάθεια των Εγκαθέτων και του Παρακράτους έπεσε στο κενό, το “χάπενινγκ” των καταλήψεων τελείωσε άδοξα, το παρακράτος αποκαλύψθηκε και υπό την πίεση της πραγματικότητας υποχρεώθηκε σε αναδίπλωση εκθέτοντας όσους είχαν επενδύσει σε καλλιέργεια κλίματος μίσους κι αστάθειας, εργαλειοποιώντας την Μειονότητα εκπέμποντας ψευδή σήματα προς Αθήνα και Άγκυρα.

Οι Εγκάθετοι δεν είχαν υπολογίσει όμως:
1. Την υπηρεσιακή ακεραιότητα των Λειτουργών της Δημόσιας Εκπαίδευσης που με επικεφαλής την Αν.Περιφερειακή Διευθύντρια κ. Μαίρη-Μαριγούλα Κοσμίδου μεριμνούν για την τήρηση κι εφαρμογή των προβλεπομένων στην Εθνική και Διεθνή Νομοθεσία σχετικά με την Μειονοτική Εκπαίδευση
2. Την ψυχραιμία του Κρατικού Μηχανισμού που είχε προβλέψει την δυσπιστία που δημουργήθηκε προς το πρόσωπο των Εγκαθέτων (Αχμέτ Καρά και Χουσεΐν Μπαλτατζή) οι οποίοι ΨΕΥΔΟΝΤΑΝ ως προς το θέμα των απουσιών (ως γνωστόν η υπέρβαση του ορίου των μαθητικών απουσιών οδηγει σε “χάσιμο τάξης”)
3. Την διαφωνία στο εσωτερικό παράνομο όργανο της ΑΣΕΜΤΔΘ και τον ψευδομουφτή Ιμπραήμ Σερήφ που είχε προβλέψει το “βατερλώ” της μετακίνησης των κλακαδόρων των Καρά-Μπαλτατζή-Ζευμπέκ-Φερχάτ-Ασάφογλου προς την Κομοτηνή η οποία κατέληξε σε προσωπική επίθεση κατά του ΠΑΜΘ Χρ. Μέτιου
4. Την δυσαρέσκεια που προκάλεσε στην κοινή γνώμη η εκτόξευση απειλών εναντίον κρατικών λειτουργων και θεσμικών αιρετών ταυτίζοντας τα αιτήματα γονέων-μαθητών (που δεν ήταν ευδιάκριτα) με συγκεκριμένα πολιτικά και κομματικά συμφέροντα και κυρίως με την εμπλοκή του Χρ. Τοψίδη
5. Το λάθος της παρακρατικής σέκτας να επιτεθούν στον βουλευτή Ροδοπης (ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ) κ. Ιλχάν Αχμέτ γιατί δεν συντάχθηκε με τις παρακρατικές δομές του Προξενείου
6. Την λειτουργια διαύλων Άγκυρας-Αθήνας με την διαμεσολάβηση και του κ. Ιλχάν Αχμέτ όπου δόθηκαν οι απαραίτητες εξηγήσεις και …οδηγίες από τον Πρόεδρο Ρ.Τ. Ερντογάν για ΑΜΕΣΗ ΔΙΑΚΟΠΗ των καταλήψεων που θα μπορούσαν να βλάψουν στην παρούσα φάση τις (αναθερμαινόμενες) ελληνοτουρκικές σχέσεις.
7. Την σιωπηλή ανάδειξη μιας νέας τοπικής ηγεσίας της Μειονότητας μακριά από τους ακραίους Εγκαθέτους που φαίνεται ότι αυτονομήθηκαν από κάποιους κεντρικούς μηχανισμούς
8. Τον αναβαθμισμένο ρόλο του Ιλχάν Αχμέτ ως μοναδικό -πλέον-τοπικό δίαυλο επικοινωνίας με κεντρικές δομές
9. Την έλλειψη υποστήριξης από τα κόμματα της ελληνικής αντιπολίτευσης και άλλους αντιδραστικούς μηχανισμούς ακτιβιστών και ψευδοανθρωπιστών , πλην του γνωστού κ. Παναγιώτη Δημητρά και της γνωστής ομάδας λομπιστών της FUEN
10. Την άτακτη υποχώρηση των υποκινητών των διαδηλώσεων που όχι μόνον ανέστειλαν τις κινητοποιήσεις αλλά δέχθηκαν να επιστρέψουν οι μαθητές στο σχολείο (σε πρωϊνή βάρδια) χωρίς όμως να γίνεται χρήση των υπογείων αιθουσών για λόγους ασφαλείας.

Εκ των ανωτέρων συνάγονται μερικά ενδιαφέροντα συμπεράσματα τα οποία μπορούν να καταγραφούν ως εξής:
1. Κατέστη κατανοητό εντός κι εκτός Ελλάδας ότι ΔΕΝ καταπατείται κανένα εκπαιδευτικό δικαίωμα της Μειονότητας
2. Η Μειονότητα αντιμετωπίζεται με ιδιαίτερη σοβαρότητα και γίνεται απολύτως σεβαστό το ειδικό καθεστώς της Μειονοτικής Εκπαίδευσης
3.Οι αρμόδιοι Κρατικοι Λειτουργοί γνωρίζουν σε βάθος όλα τα σχετικά θέματα αλλά
4. Οι σχολικές εφορείες και κυρίως οι παρακρατικοί φορείς που υποδαυλίζουν το μίσος στην τοπική κοινωνία δεν επιθυμούν συνεργασία και συνέργια μαθητών-γονέων-εκπαιδευτικών
5.Πολιτικοποιείται η Μειονοτική Εκπαίδευση για μικροκομματικά και μικροπολιτικά οφέλη σε βάρος της Εθνικής Ασφάλειας
6. ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ- ΤΟΨΙΔΗΣ εκτέθηκαν για τις σχέσεις τους με ανυπόληπτους εκπροσώπους του παρακράτους της Τουρκίας στην Θράκη
7. Το βαθύ κράτος της Τουρκίας στην Θράκη δεν ελέγχει ισχυρούς πυρήνες στο εσωτερικό της Μειονότητας κι αυτό φαίνεται κι από την αριθμητική συμμετοχή στις διαδηλώσεις της Ξάνθης: από αρχικά 400 άτομα κατέληξε σε 120 μεταφερόμενους διαδηλωτες στην Κομοτηνή με τρία μισθωμενα λεωφορεία.
8. Η φιλήσυχη Μουσουλμανική Μειονότητα γυρνάει την πλάτη στο τουρκικό παρακράτος
9. Άγκυρα και Αθήνα ενεργοποίησαν διαύλους άμεσης επικοινωνίας και τέθηκε επιτακτικά το ζήτημα της ανανέωσης της Ηγεσίας της Μειονότητας
10. Η αλλαγή στις ελληνοτουρκικές σχέσεις περνάει και μέσα από την Μειονότητα και τον σεβασμό της Συνθήκης της Λωζάννης

Αντί επιλόγου , αφιερωμένο εξαιρετικά στους χαβαλετζήδες Εγκαθέτους και Παρακρατικούς

Αρθρογράφος