“Οι μπαμπάδες στα θρανία” στο Κολλέγιο της Αλεξανδρούπολης

7 Φεβρουαρίου 201909:09

Ο Παιδικός Σταθμός-Νηπιαγωγείο της Αλεξανδρούπολης ΚΟΛΛΕΓΙΟ συνεχίζει και το 2019 τη σειρά ενημερωτικών εκδηλώσεων με ομιλητές διακεκριμένους επιστήμονες από το χώρο των επιστημών της παιδαγωγικής και της ψυχολογίας.

Μετά την επιτυχημένη πολυθεματική εκδήλωση με θέμα “Ο ρόλος του σχολείου και του εκπαιδευτικού στην πρώϊμη παρέμβαση” προσκεκλημένη είναι η κ. Αντωνία Δούλα, ψυχολόγος-ειδική παιδαγωγός, η οποία και θα παρουσιάσει “Το Ρόλο του Πατέρα στη Σύγχρονη Οικογένεια”.

Η εκδήλωση-ομιλία θα διεξαχθεί στο Αμφιθέατρο του Κολλεγίου στις 8/2/2019 στις 17.30!

 

Σύντομο βιογραφικό σημείωμα

Η κα. Αντωνία Δούλα είναι ψυχολόγος με ειδίκευση στον τομέα της πρώιμης παρέμβασης. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών της, Maitrise Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο της Rouen τον Ιούλιο του 1995, εκπαιδεύτηκε στο πρόγραμμα πρώιμης παρέμβασης Portage στο τμήμα αναπτυξιακής Παιδιατρικής του νοσοκομείου ΠΑΙΔΩΝ (1999-2000).

Από το 2000 έως σήμερα είναι συνεργάτης της Ειδικής  Διαγνωστικής και Θεραπευτικής Μονάδας για το Παιδί «Σπύρος Δοξιάδης», στην ομάδα προσχολικής ηλικίας και πρώιμης παρέμβασης. Οι αρμοδιότητές της περιλαμβάνουν θεραπευτική παρέμβαση και συμβουλευτική στήριξη γονέων μέσα από συνεδρίες δια ζώσης, αλλά και μέσα από συνεδρίες skype.

Συμμετείχε στην εκπαίδευση θεραπευτών στο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης Portage, το οποίο οργάνωσε ο Σύλλογος Λογοπεδικών (2011-2012).

Οργανώνει και συμμετέχει στην εκπαίδευση θεραπευτών στο Πρόγραμμα Πρώιμης Παρέμβασης Portage (2019)

Έχει συμμετάσχει σε συνέδρια, ημερίδες και ομιλίες με θέματα σχετικά με την πρώιμη παρέμβαση.

Στα πλαίσια του Προγράμματος Πρώιμης Παρέμβασης, που χρηματοδοτήθηκε από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος (2011-2014), έχει εφαρμόσει προγράμματα παρέμβασης μέσω skype σε οικογένειες και νηπιαγωγούς που διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές.

Συνεργάζεται με παιδικούς σταθμούς και με νηπιαγωγεία στα πλαίσια εκπαίδευσης νηπιαγωγών και εποπτικών συνεδριών, οργάνωσης γνωστικού προγράμματος και στοχοθεσίας των τμημάτων, παρατήρησης τμημάτων, συναντήσεων με γονείς, ομιλιών σε γονείς.

Συντονίζει και εποπτεύει ομάδες νηπιαγωγών και ειδικών θεραπευτών.

Σε συνεργασία με την επόπτριά της έχουν δημιουργήσει ερωτηματολόγιο διερεύνησης δυσκολιών παιδιών προσχολικής ηλικίας για νηπιαγωγούς και ειδικούς θεραπευτές προγραμμάτων προσαρμογής και παράλληλης στήριξης.

 

Αρθρογράφος