Πότε θα επισκεφθεί ο Δήμαρχος Ιάσμου τους Τοποτηρητές Μουφτειών Ροδόπης και Ξάνθης;

23 Απριλίου 202206:05

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Αναλύοντας τα τεκταινόμενα της “διπλωματίας των Ιφτάρ” στην Θράκη, φαίνεται ότι είναι κοινός τόπος η διαπίστωσή “πως έχει προκληθεί ένα λειτουργικό ρήγμα στα ενδομειονοτικά στεγανά και δυστυχώς η Ελληνική Πολιτεία, στην παρούσα συγκυρια δεν δύνατο να το αξιοποιήσει.”

Παρόμοια ήταν και η διαπίστωσή μας με αφορμή την επίσκεψη του Έλληνα ΥΠΕΞ κ. Ν. Δένδια στην Θράκη, “όταν ένα δημοσίευμα του ΒΗΜΑΤΟΣ που το υπέγραφε έμπειρος διπλωματικός συντάκτης, δημιούργησε την εικόνα ενός ταραγμένου τοπικού σκηνικού που θα δυναμιτισθεί -σύμφωνα με τον αρθρογράφο- από την κλονισμένη υγεία ενός εκ των πρωτεργατών του μειονοτικού παραϊερατείου ενώ ο ίδιος , επικαλούμενος πηγές, μιλάει για “Χομεϊνί στην καρδιά της Ευρώπης” με έδρα την Θράκη!”

Οι αναγνώστες του Komotinipress, έχουν αντιληφθεί -ελπίζουμε- μέσω των κειμένων μας το εύρος της δράσης του “συγχρόνου Πιουριφόΐ” Τούρκου Προξένου κ. Μουράτ Ομέρογλου , ο οποίος ,κατόπιν εντολών του βαθέος παραερντογανικού αναθεωτικού νεοθωμανικού παρακράτους ” στήνει τα πιόνια στην τοπική σκακιέρα θέτοντας τις βάσεις για ένα μοντέλο power sharing στην Θράκη” και κήρυξε τον πόλεμο σε αιρετούς και άλλους επωνύμους της μειονότητας που δεν συμμορφώνονται με την γραμμή που ο ίδιος επιβάλλει στην τοπική κοινωνία.

Η ανεξέλεγκτη δράση του κ. Μουράτ Ομέρογλου έχει διαταράξει τον βασικό ιστό του πολιτικού δυναμικού της Θράκης και κάποιοι εκ των εκπροσώπων του παρασύρονται ενδεχομένως σε σειρά αλόγων και παρορμητικών κινήσεων , που στην πολιτική ανάλυση ερμηνεύονται πολλαπλώς.

Η σημερινή αναφορά μας, αφορά στην επίσκεψη που πραγματοποίησε ο Δήμαρχος Ιάσμου κ. Οντερ Μουμίν στο γραφείο του πλέον γνησίου εκπροσώπου του τοπικού πολιτικού ισλάμ στην Θράκη, κ. Αχμέτ Μετέ και προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις , οδήγησε σε ενδιαφέρουσες διαπιστώσεις οι οποία και δύναται να διατυπωθούν , συνοπτικά ως ακολούθως:

 

  • 1. Η καθημερινή δραστηριότητα του κ. Οντέρ Μουμίν στην “σύσφιγξη σχέσεων” με τους συνδημότες-ψηφοφόρους του και το μαζικό δείπνο Ιφτάρ που πραγματοποίησε στο Κοπτερό με την συμμετοχή αιρετών, επισκεπτών του ερντογανικού κατεστημένου της Τουρκίας και πλήθους κόσμου , λειτουργεί ως “δείκτης δημοτικότητας” και “αποδοχής” που λειτουργεί ως αντίβαρο στην
  • 2α. Προβληματική , καθώς φαίνεται, σχέση Καδή Ισμέτ-Ιμάμ Τζανέρ, καθώς απέναντι στον κ. Οντέρ Μουμίν, μόνον ένας νέος αντίπαλος (κυριολεκτικά και μεταφορικά) μπορεί να χρισθεί ως ανθυποψήφιός του και να αποτελέσει “πολιτικό κίνδυνο” για τον “ασυνήθιστο δήμαρχο” κ. Οντέρ Μουμίν.
  • 2β. και στην προοπτική συνεργασίας με υποψηφίους από τον εκλογικό σώμα των Χριστιανών του Δήμου Ιάσμου που πρέπει να λειτουργήσουν συσπειρωτικά και να θέσουν πολλές δικλείδες ασφαλείας για την όποια συνεργασία τους με τον μελλοντικό αντίπαλο του κ. Οντέρ Μουμίν.
  • 3. Η κίνηση του κ. Οντέρ Μουμίν να επισκεφθεί τον Μητροπολίτη Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Παντελεήμονα ομού μετά των Χριστιανών συνεργατών του εκτός του προφανούς λόγου της εθιμοτυπικής επίσκεψης εν όψει της Μεγ. Εβδομάδας και του Πάσχα αποσκοπούσε στο να στείλει συγκεκριμένα μηνύματα και στους Χριστιανους συνδημότες του στον Ίασμο όπως άλλωστε έπραξε προσφάτως και με τις “Ημέρες Ιάσμου 2” στην Αθήνα.
  • 4. Εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι, ο κατά τα άλλα τολμηρός κ. Οντέρ Μουμίν (της Προύσσας και της Άγκυρας) δεν έχει ακόμη επισκεφθεί δημοσία τους ΝΟΜΙΜΟΥΣ Τοποτηρητές Μουφτειών Ροδόπης και Ξάνθης , βρήκε όμως χρόνο για
  • 5. Πολλαπλή η ερμηνεία της επίσκεψης του κ. Οντέρ Μουμίν στο γραφείο του κατ’εξοχήν εκφραστή του τουρκο-ισλαμικού αναθεωρητισμού στην Θράκη κ. Αχμέτ Μετέ η οποία εντοπίζεται στα ακόλουθα σημεία: α) μπορεί να σχετίζεται με το φημολογούμενο πρόβλημα υγείας του κ. Αχμέτ Μετέ που προσκαίρως τον ταλαιπωρεί β) μπορεί να λειτουργεί ως γέφυρα επικοινωνίας με το προξενικό σύστημα από το οποίο ο κ.Οντέρ Μουμίν φαίνεται ότι έχει αποπεμφθεί γ)θέλει να στείλει επίσης ένα μήνυμα στους συνδημότες του που συνδέονται με το προξενικό σύστημα στην περιοχή.

Εκ των ανωτέρω προκύπτουν τα εξής ερωτήματα:

  1. Δεν γνωρίζουμε εάν ο κ. Οντέρ Μουμίν δέχεται πιέσεις από τους τουρκόφρονες του Προξενείου και του μειονοτικού παραϊερατείου αλλά μήπως η δημοσιοποίηση της επίσκεψής του στον ιδιώτη που παρατύπως ασκεί αρμοδιότητες θρησκευτικού λειτουργού εξέθεσε τον Μητροπολίτη κ. Παντελεήμονα ;
  2. εκτός κι αν σιωπηρώς ΟΛΟΙ αποδέχονται τους Ψευδομουφτήδες κι όχι τους Τοποτηρητές Μουφτειών, τους νομίμως διορισμένους από την Ελληνική Πολιτεία; [Αλήθεια, πόσοι εκ των “επωνύμων” της Ροδόπης επιδιώκουν συνάντηση και φωτογραφίες με τον Σοφολογιώτατο κ. Τζιχάτ Χαλήλ;]
  3. Άραγε ο κ. Οντέρ Μουμίν μήπως φοβάται ότι θα δεχθεί τα “ομαδικά πυρά” του τουρκοπροξενικού συστήματος όπως συνέβη στην περίπτωση του κ. Ιλχάν Αχμέτ όπου κατασκευάσθηκαν fake news με τα λουκούμια της ΔΕΜΠ; ή
  4. Μήπως ελίσσεται στις δεδομένες πλέον πιέσεις που ασκεί το Προξενείο στους αιρετούς της Θράκης;
  5. Μήπως ο Δήμαρχος Ιάσμου ωθούμενος από τον παρορμητισμό του και την ανάγκη ψηφοθηρίας και συσπείρωσης των οπαδών κι ακολούθων του λειτουργεί βάσει σκοπιμοτήτων και της (εύλογης) επιθυμίας του να διατηρηθεί στην εξουσία;
  6. Να (του ) υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Ιμάμ Τζανέρ έχει υιοθετήσει τουρκοπροπροξενική ατζέντα στο παρελθόν (βλ.Yalanci Mufti 2 – Τί θέλει ο Σερήφ στον Ίασμο; Τί Συνέβη στον Ίασμο) ενώ ο Δήμαρχος Ιάσμου διακηρύσσει ότι ασκεί πολιτική με γνώμονα τις προσωπικές του αρχές, αξίες και ιδεολογία προς όφελος των συνδημοτών του. Σε αυτή την περίπτωση μήπως (παρ)ερμηνευθεί η αντιφατική αυτή συμπεριφορά του; και
  7. Μήπως εκπέμπονται αντικρουόμενα μηνύματα σε όσους προσβλέπουμε σε πολιτικούς φερέγγυους που θα προωθήσουν μία δέσμη αναπτυξιακών μέτρων σε πνεύμα κοινωνικής συνοχής για την Θράκη με κοινό παρονομαστή την εμπιστοσύνη, την αξιοπιστία, την αμοιβαιότητα και την αποδοχή;
  8. Μήπως η Ελληνική Πολιτεία και οι Αρχές πρέπει να παρέμβουν και να δράσουν προληπτικά με στόχο την ανάσχεση των δραστηριοτήτων των τουρκοφρόνων του μειονοτικού παραϊερατείου από το οποίο εξυφαίνεται σχέδιο απόλυτης επικράτησης και εκφοβισμού του Χριστιανικού στοιχείου στην περιοχή ;
  9. Ο μήνας του Ραμαζανιού και οι μέρες της νηστείας και της εγκράτειαςείναι ιερές  για τους μουσουλμάνους, είναι ημέρες αλληλεγγύης ο μήνας του Ραμαζανιού και οι πιστοί προσπαθούν να έρθουν πιο κοντά στο Θεό με τις μαζικές προσευχές.Μήπως ήρθε η στιγμή να δούμε δείπνα Ιφτάρ με προκαθήμενο λχ στον Ίασμο τον Σοφολογιότατο κ. Τζιχάτ Χαλήλ;
  10. Τέλος, ποιούς εξυπηρετεί, ν’ασχολούνται με την Θράκη αυτόκλητοι σωτήρες του ευκαιριακού (ακρο)δεξιού κοινοβουλευτικού περιθωρίου;

Οντέρ Μουμίν: Ποιός τον προορίζει για εκπρόσωπο της ποικιλόμορφης Γενιάς Χ στην Θράκη ;

Αρθρογράφος