Παν. Τσαντίλας: Τεχνητή Νοημοσύνη στο Social Intelligence

26 Σεπτεμβρίου 202208:39

O κ. Παναγιώτης Τσαντίλας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της PaloServices, περιγράφει στους Beyonders πώς η καινοτόμα πλατφόρμα PaloPro παρακολουθεί και αναλύει τη φήμη των μαρκών, εταιρειών, προϊόντων, οργανισμών και προσώπων στο διαδίκτυο.

The_Beyonders-7-1

1. Ποια είναι η υπηρεσία/πλατφόρμα PaloPro;
Το PaloPro είναι μια καινοτόμα SaaS πλατφόρμα για Web & Social Intelligence με κύριο στόχο την παρακολούθηση και την ανάλυση της φήμης των μαρκών, εταιρειών,προϊόντων, οργανισμών και προσώπων στο διαδίκτυο. Η πλατφόρμα μπορεί να προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε πελάτη, ο οποίος μπορεί να δημιουργήσει όσα dashboards επιθυμεί, αξιοποιώντας πάνω από 20 components/widgets της πλατφόρμας. Με ποσοτικές και ποιοτικές μεθόδους έρευνας και ανάλυσης (paloanalytics) εντοπίζει και παρουσιάζει τα σημαντικά θέματα συζήτησης, τα συναισθήματα που δημιουργούνται ακόμα και τα emotions και φυσικά πολλούς ακόμα δείκτες μέτρησης της ψηφιακής ‘εικόνας’ μιας μάρκας.

2. Σε τι τεχνολογία βασίζεται η υπηρεσία που παρέχετε σήμερα; Πώς ακριβώς λειτουργεί;
Η υπηρεσία βασίζεται σε εξελιγμένα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης, που προκύπτουν από αρχιτεκτονικές βαθιάς εκμάθησης (Deep Learning) και έχει στόχο την εξαγωγή συναισθήματος και emotions αναλύοντας τη φυσική γλώσσα των γραπτών κειμένων. H πλατφόρμα μας συγκεντρώνει αυτόματα, επεξεργάζεται και αναλύει δεδομένα από το Web και τα social media, δημιουργώντας πολλαπλά μοντέλα βαθιάς εκμάθησης, ένα γενικό και πολλαπλά κλαδικά αναλόγως τον οργανισμό, πραγματοποιώντας αυτο-βελτιστοποιήσεις στις παραμέτρους του χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση. Τα μοντέλα αυτά εξειδικεύονται στην ελληνική γλώσσα και αναβαθμίζονται σε συνεργασία με
κορυφαία ελληνικά πανεπιστήμια. Στη συνέχεια, τα μοντέλα μπορούν να εξάγουν το συναίσθημα του κειμένου σε υψηλό ποσοστό ακρίβειας που ξεπερνά το 80% συμβάλλοντας στο risk analysis, brand marketing και user experience ενός προϊόντος και υπηρεσίας.

3. Τι άλλες δυνατότητες εφαρμογής έχει η υπηρεσία σας; Πού μπορεί να φανεί χρήσιμη;
Οι δυνατότητες των αλγόριθμων και των μοντέλων μας δεν σταματούν στην επεξεργασία δεδομένων/κειμένων από το διαδίκτυο, αλλά μπορούν να αξιοποιηθούν και σε οποιαδήποτε άλλα κείμενα της ελληνικής γλώσσας που είτε θα μας αποστείλει ο πελάτης είτε θα αναζητήσουμε εμείς online. Ενδεικτικά, η τεχνολογία μας μπορεί να είναι χρήσιμη τόσο στο Customer Experience (CX) ενός οργανισμού, αναλύοντας περιεχόμενο που δημιουργείται από τους ίδιους τους πελάτες κυρίως στο CRM αλλά και σε άλλα σημεία(contact points), όσο και σε τμήματα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού (HR) αναλύοντας ακόμα και κείμενα επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων.

4. Ποια είναι η συμμετοχή σας σήμερα σε ερευνητικά έργα και με ποια ερευνητικά ιδρύματα έχετε συνεργασία;
Η εταιρεία μας συμμετέχει σε 2 σημαντικά έργα ‘Ερευνώ – Δημιουργώ – Καινοτομώ’ σε συνεργασία με 8 ελληνικά ερευνητικά ιδρύματα όπως τα ΕΜΠ, ΕΚΠΑ, ΟΠΑ, ΑΠΘ, Παν.Αιγαίου, Χαροκόπειο, Παν. Πελοποννήσου και Πάντειο. Μέσα από τα έργα αυτά έχουμε πετύχει πάνω από 20 δημοσιεύσεις σε παγκόσμια περιοδικά και συνέδρια.
Η πλατφόρμα PaloAnaytics είναι το πρώτο έργο και προσφέρει πλήρη παρακολούθηση και ανάλυση των αναφορών, τόσο σε Social Media όσο στα παραδοσιακά ειδησεογραφικά sites και blogs, ενώ παράλληλα συνθέτει μια ομογενοποιημένη εικόνα για όλες τις χώρες και αγορές ενδιαφέροντος σε ένα ενιαίο, αγγλόφωνο περιβάλλον.
Το εργαλείο «astroturfing», το δεύτερο έργο μας, στοχεύει στην ανίχνευση οργανωμένων ενεργειών παραπληροφόρησης μέσω της μοντελοποίησης της διασποράς ψευδών ειδήσεων στα Κοινωνικά Μέσα μια καινοτόμα εφαρμογή που γίνεται για πρώτη φορά στην ελληνική γλώσσα.

5. Πώς βλέπετε να διαμορφώνεται το οικοσύστημα στην Ελλάδα; Ποιες οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει και ποιες οι ευκαιρίες ανάπτυξης του;
Τα τελευταία χρόνια υπάρχει μια πολύ μεγάλη δυναμική γύρω από τον χώρο με βασικούς άξονες τους τομείς του e-commerce, AI/Big Data, IOT, 5G & 6G καθώς και τα λογισμικά για τον Τουρισμό και τη Ναυτιλία. Οι προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει το ελληνικό οικοσύστημα είναι κυρίως η εξωστρέφεια και η παγκοσμιοποίηση των εφαρμογών και υπηρεσιών, η έλλειψη εξειδικευμένου προσωπικού ειδικά στην τεχνολογία καθώς και ο ρυθμός παραγωγής στελεχών τεχνολογίας από τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα σε προπτυχιακό αλλά και σε μεταπτυχιακό επίπεδο. Τέλος, υπάρχει σημαντική ανάγκη για τολμηρά βήματα από τον κρατικό μηχανισμό, όπως συμβαίνει για παράδειγμα στη γειτονική Ρουμανία όπου οι καινοτόμες επιχειρήσεις έχουν σχεδόν μηδενική φορολόγηση και η μετανάστευση για την ίδρυση νεοφυών εταιρειών ανθίζει.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η ραδιοφωνική συνέντευξη που παραχώρησε στο Ράδιο ΧΡΟΝΟΣ της Κομοτηνής και στον Δήμο Μπακιρτζάκη ο κ Παναγιώτης Τσαντίλας όπου και  τόνισε ότι “Το τοπίο στις νέες επιχειρήσεις έχει πλέον αλλάξει. Η διεθνή αγορά απαιτεί επιχειρήσεις που να απευθύνονται παγκοσμίως και όχι απλώς στα γεωγραφικά όρια της χώρας τους, που στην περίπτωση της Ελλάδας είναι αρκετά στενά.

Να σημειωθεί ότι η εταιρία συνεργάζεται και με το «Light Hub» τη δομή στήριξης επιχειρηματικότητας του Επιμελητηρίου Έβρου με έδρα την Αλεξανδρούπολη.

Η Palo Services θα συμμετάσχει στην  διεθνή έκθεση τεχνολογίας & καινοτομίας BEYOND στην Θεσσαλονίκη (29/9-1/10/2022) η οποία επιστρέφει και ανοίγει τις πύλες της σε εταιρίες από όλο τον κόσμο με στόχο να παρουσιάσουν καινοτόμα προϊόντα και νέες τεχνολογίες αλλά και να συνάψουν σημαντικές συμφωνίες με επισκέπτες και εκθέτες από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η BEYOND θα αποτελέσει και φέτος ένα 3ημερο πολυδιάστατο event, με στόχο να καλύψει ένα ευρύ φάσμα θεματικών όπως:

  • Τεχνητή Νοημοσύνη
  • Bitcoin & Blockchain
  • Big Data
  • NFTs
  • Web 3
  • 6G

οι οποίες θα ξεδιπλωθούν σε πολλαπλά stages, workshops και με την παρουσία διεθνών ομιλητών.

TEDx Komotini: Το Prisma το κεντρικό θέμα του φετινού event

 

Αρθρογράφος