Με προβλήματα η τηλεκπαίδευση και στην Ροδόπη

22 Νοεμβρίου 202022:28

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

  • Συνεχίζεται η ταλαιπωρία εκπαιδευτικών,γονιών και μαθητών με την τηλεκπαίδευση που ξεκίνησε στις 9/11. Σύμφωνα με το down detector εμφανίζονται προβλήματα στη χρήση του webex σε περιοχές της χώρας όπως η Αττική, η Θεσσαλονίκη, το Ηράκλειο, η Πάτρα και η Κέρκυρα.Πέρα από την Ελλάδα, δυσλειτουργιες στην τηλεκπαιδευσης μεσω webex φαίνεται να έχουν αναφερθεί και σε άλλες χώρες όπως η Ιταλία, η Γερμανία και το Ηνωμενο Βασίλειο.
  • Χαρακτηριστικά στις 20/11 σύμφωνα με το down detector εμφανίζονται προβλήματα στη χρήση του webex κυρίως σε περιοχές της Αττικής και της Θεσσαλονίκης. Σε μικρότερο βαθμό προβλήματα εμφανίστηκαν και στη Λάρισα, την Κέρκυρα, την Πάτρα και την Καλαμάτα.
  • Ενώ οι κυβερνητικοί και άλλοι αρμόδιοι μιλούν για μεμονωμένα προβλήματα μαθαίνουμε ότι «Η Cisco γνωρίζει το ζήτημα που έχει προκύψει σχετικά με το Webex meetings. Ευχαριστούμε τους χρήστες και τους συνεργάτες μας για την υπομονή τους καθώς εργαζόμαστε εντατικά για τη διερεύνηση του προβλήματος και την επαναφορά της υπηρεσίας», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η Έλενα Πρασσάκη, διευθύντρια Επικοινωνίας και Μάρκετινγκ της Cisco για την Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
  • Τεχνικοί με τους οποίους μιλήσαμε μας ανέφεραν ότι το πρόβλημα εντοπίζεται στην περιοχή EMEAR (Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Αφρική και Ρωσία) λόγω βλάβης του συστήματος Webex της Cisco. Οι ίδιοι επισημαίνουν ότι καλύτερες πλατφόρμες θεωρούνται οι zoom, microsoft teams.
  • Τίθεται βεβαιως ζήτημα και το τί έχουμε πληρώσει ως ελληνικό δημόσιο και μέχρι ποίουσημείου ειναι η δωρεά.
  • Δεν γνωρίζουμε εάν η σύμβαση ΥΠΕΠΘ-Cisco περιλάμβανει ρήτρες αποζημίωσης, και αν υπάρχει και τί προβλέπει η σχετική ρήτρα στη σύμβαση της εταιρίας με το Ελληνικό Δημόσιο.
  • Δεν γνωρίζουμε επίσης εάν η Κυβέρνηση έλαβε υπόψη την έγκαιρη προειδοποίηση αρμόδιων φορέων, ότι το σύστημα της Cisco δεν μπορεί να αντέξει τον αυξημένο φόρτο των 600.000 μαθητών και κινδυνεύει με κατάρρευση.
  • Δεν γνωρίζουμε επίσης αν ισχύει η παρατήρηση ότι μπορούσαν τα δημόσια συστήματα τηλεκπαίδευσης και ειδικά, το «ΙΤΥΕ ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» και το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο, τα οποία σήκωσαν το μεγαλύτερο βάρος της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στην προηγούμενη φάση της πανδημίαςνηση να αποκτήσουν στο προηγουμενο διάστημα 200.000 εικονικές τάξεις κι αν 8 μήνες μετά και με ελάχιστο κόστος, οι δημόσιες υποδομές θα ήταν σε θέση να καλύψουν τις ανάγκες και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης.
  • Σήμερα σε πάνελ του Open TV, ο βουλευτής της ΝΔ και πρώην υπουργός Παιδείας Ευριπίδης Στυλιανίδης, απαντώντας στο ερώτημα της δημοσιογράφου Ντόρας Κουτροκόη πως «έχουν δημιουργηθεί με την τηλεκπαίδευση μαθητές δύο ταχυτήτων, στα ιδιωτικά σχολεία να κάνουν μάθημα και στα δημόσια να μένουν στο… connecting της Cisco» απάντησε ότι… «αυτό δείχνει τη δύναμη της ιδιωτικής πρωτοβουλίας»!
  • Όπως και νά’χει εμείς σητν Ροδόπη τα πήγαμε καλά.. Όσοι βεβαίως μπόρεσαν να συμμετάσχουν καθώς υπάρχουν συμπολίτες μας που απέχουν ή αδυνατούν να συμετάσχουνστην όλη διαδικασία
  • Μαθαίνουμε ότι όπου ηταν εφικτό εγιναν διορθωτικές παρεμβάσεις για να λειτουργήσει ητηλεκπαίδευση…
 
 
 
 

Αρθρογράφος