Αϊντίν Αχμέτ: Ο “δάσκαλος” του ΚΙΕΦ

19 Σεπτεμβρίου 202214:52

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

“Οι πρώτοι 9 μας πίεσαν” μου είπε ένας εκ των 17 διωκτών της Ελευθεροτυπίας και της δημοκρατικής σκέψης στην Θράκη που υπέγραψε το κείμενο-πρόσκληση για λυντσάρισμα εμού του ιδίου. Αυτή η “ομολογία” με οδήγησε και στον κ. Αϊντίν Αχμέτ, το Νο 8, της λίστας των διωκτών μου , ο οποίος αποτελεί ομολογουμένως μία ενδιαφέρουσα περίπτωση.

Ο κ. Αϊντίν Αχμέτ στην παρούσα φάση είναι (κι αυτός) “Πρόεδρος” ενός καταργηθέντος και παρανόμου καθ’όλα συλλόγου γνωστού κι ως “Ένωση Τούρκων Δασκάλων Δυτ. Θράκης”. Ο κ. Αϊντίν Αχμέτ στην γενική συνέλευση του “συλλόγου” του, στις 28/5/2022 επανεξελέγη “πρόεδρος” με 183 ψήφους εκ των 192 ψηφισάντων που δεν προκύπτει ότι προέρχονται από τον εκπαιδευτικό χώρο. Το ΔΣ απαρτίζουν οι Aydın Ahmet, Asime Hasanoğlu, Niyazi Hasan,Emine Ramadan, Hasan Bosniak, Ozgur Yusuf, Belgin Molla Ahmet Mehmet,,Ramadan Duban, Zeliha Keskin.

Ο κ. Αϊντίν Αχμέτ ανήκει στον σκληρό πυρήνα του ακροδεξιού , ισλαμοφασιστικού κι εθνικιστικού ΚΙΕΦ και μάλιστα ήταν στην ηγετική ομάδα του καφε-εστιάτορα κ. Μουσταφά Αλί Τσαβούς του οποίου ήταν και γενικός σύμβουλος.

Το 2019 κάτω από την πίεση των οικονομικών υπερβάσεων που είχαν παρατηρηθεί στο ΚΙΕΦ, είχαμε αλλαγή ηγεσίας, με την κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου να ηγείται πλέον του ΚΙΕΦ και την ομάδα Τσαβούς να μπαίνει σε δεύτερη γραμμή δράσης.

Τότε ο κ. Αϊντίν Αχμέτ, μεταπήδησε στη θέση του Προέδρου της “Ένωσης Τούρκων Δασκάλων Δυτικής Θράκης” θέση που διατηρεί έως σήμερα, έχοντας περάσει , όμως, όλα τα στάδια της κομματικής ιεραρχίας ενώ είχε κατέλθει και ως υποψήφιος του ΚΙΕΦ στις ευρωεκλογές του 2014.Αυτό που δεν γνωρίζει κανείς είναι πότε , που και πώς “δίδαξε”.

Να επισημανθεί ότι παρά την εν ισχύ απαγόρευση λειτουργίας του συγκεκριμένου συλλόγου εξακολουθεί αυτός να λειτουργεί, να συγκαλεί σε σώμα τα μέλη του, να συνεχίζει το προπαγανδιστικό κι ανθελληνικό του έργο και γενικώς να παρουσιάζει μία καθ’όλα παραβατική κι αντεθνική δραστηριότητα σε συνεργασία με Προέδρους άλλων παρεμφερων συλλόγων όπως είναι οι γνωστοί Χουσεΐν Μπαλτατζή, Αχμέτ Καρά, Περβίν Χαϊρουλλάχ αλλά και της καταργηθείσης ως απαγορευμένης πρώην ΤΕΝΚ (με “Πρόεδρο” τον κ. Σεντάτ Χασάν)

Μειονοτικοί Σύλλογοι: Η ελεγχόμενη μεταβλητή του μειονοτικού “παραϊερατείου”

Η βασική επιδίωξη της “Ένωσης Τούρκων Δασκάλων Δυτ. Θράκης” είναι η ενίσχυση των μειονοτικών σχολείων που τελούν υπό την κηδεμονία του τουρκικού Προξενείου μέσω των σχολικών εφορειών,την ενίσχυση του τουρκισμού προκειμένου να επιτευχθεί η αφομοίωση των μη τουρκογενών μελων της Μειονότητας και την προώθηση της ατζέντας της Άγκυρας για την θρησκειοποίηση της μειονοτικής εκπαίδευσης. Βασικό έργο του συλλόγου αυτού είναι και η κατασυκοφάντηση της Ελληνικής Πολιτείας και η καλλιέργεια απείθειας στην εκπαιδευτική πολιτική της Χώρας όπως αυτή ασκείται από την εκάστοτε Κυβέρνηση.

Στην παρούσα φάση όπου καλούνται να συνυπάρξουν οι διάφορες φράξιες του μειονοτικού παραϊερατείου και με την επανενεργοποίηση του Μουσταφά Αλή Τσαβούς αλλά και την προοπτική αυτόνομης καθόδου του ΚΙΕΦ στις προσεχείς εκλογές είτε σε επίπεδο ΠΑΜΘ είτε με τη προοπτική υποστήριξης αρεστών αιρετών, η δράση και του κ. Αϊντίν Αχμέτ αποκτά ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Όπως ο ίδιος ο κ. Αϊντίν Αχμέτ αναφέρει σε δηλώσεις του: “Η Συνθήκη της Λωζάνης δίνει στην Τουρκική Μειονότητα το δικαίωμα να ιδρύει, να διοικεί και να επιβλέπει το δικό της σχολείο, να παρέχει εκπαίδευση στη γλώσσα της και να διορίζει Τούρκους δασκάλους. Από την άλλη, η διοίκηση της Αθήνας κλείνει τα σχολεία μας επικαλούμενη την έλλειψη μαθητών. Μην αγγίζετε άλλο τα ελληνικά μας σχολεία. Έχουμε επίσης εκατοντάδες καθηγητές που έχουν αποφοιτήσει από την Τουρκία. Η Αθήνα δεν επιτρέπει σε αυτούς τους φίλους να δουλέψουν στα δημοτικά σχολεία”.

Ο κ. Αϊντίν Αχμέτ, προφανώς, επιδιώκει την προώθηση της παγιωμένης ατζέντας των εκφραστών του παραερντογανικού καθεστώτος και των εγκαθέτων της Άγκυρας στην Θράκη, για την αναμόρφωση του μειονοτικού εκπαιδευτικού μοτίβου, με βάση τις θέσεις και τις πολιτικές του ίδιου του “ερντογανικού καθεστώτος” ανακεφαλαιώνοντας σχετικά αιτήματα ή προωθώντας κάποια νέα , στοχοποιώντας και συκοφαντώντας την ελληνική πολιτεία εκ των έσω.

Ο κ. Αϊντίν Αχμέτ δεν παραλείπει να ισχυρίζεται ψευδώς ότι το μειονοτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ελληνικής Πολιτείας είναι “μονόπλευρο και παλιακό” , αφού όπως ψευδώς ισχυρίζεται, σχεδιάστηκε και συνεχίζει να ισχύει από το 1967, ενώ (παρ)ερμηνεύοντας την Συνθήκη της Λωζάννης, τονίζει πως εξαιτίας αυτής της μονοδιάστατης πολιτικής, “η Μειονότητα έχασε την αυτονομία που κερδήθηκε στη Λωζάννη”…

“Μετεξεταστέος” και στα μαθήματα προπαγάνδας ο κ. Αχμέτ Καρά

Εν κατακλείδι, αγνοείται το εκπαιδευτικό έργο του κ. Αϊντίν Αχμέτ ενώ αντιθέτως είναι πανταχού παρών σε κάθε εκδήλωση του ερντογανικού καθεστώτος της Άγκυρας ή των παρακρατικών δομών του Προξενείου που συσπειρώνουν τους εγκαθέτους της Άγκυρας, όπως φαίνεται και απο το συνοδευτικό φωτογραφικό υλικό.

Η αντιπνευματική αλλά πλούσια ριζοσπαστικού χαρακτήρα ενδομειονοτική δράση του κ. Αϊντίν Αχμέτ ίσως δικαιολογεί την αδυναμία του να αντιληφθεί τον σύγχρονο δημοσιογραφικό λόγο.

 

Αρθρογράφος