Τί δεν μας είπαν οι “επώνυμες γυναίκες” της Μειονότητας

9 Μαρτίου 202312:45

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, οι (δήθεν) επώνυμες της Μειονότητας, ενεργούμενα των Εγκαθέτων του Προξενείου,με την στάση τους επιβεβαίωσαν την εκτίμησή μας, ότι αποτελούν εμπόδιο στην χειραφέτηση της Μειονότητας.

Το υποκριτικό ενδιαφέρον του τουρκικού παρακράτους για τις “γυναίκες της Μειονότητας”

Στις διάφορες αναρτήσεις και κείμενά τους δεν είδαμε να γίνεται καμία αναφορά από την κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου και τις όμοιές της που ανήκουν στο 25% των γυναικών της που διαθέτουν ανώτερη εκπαίδευση, για τις γυναίκες εκείνες που μεγαλώνοντας στο μη αστικό περιβάλλον που αντιμετωπίζουν ένα διαφορετικό πρότυπο ζωής που το διέπουν έμφυλες πολιτικές διαφορετικές από αυτές που ισχύουν στον σύγχρονο κόσμο.

Ταυτόχρονα, αυτό τις καθιστά ανεπαρκείς να αντιληφθούν την θέση της γυναίκας στην μειονότητα σήμερα που σε ποσοστό 30% αναγκάζεται να εγκαταλείψει την υποχρεωτική εκπαίδευση, θύματα μιας μαθητικής διαρροής που συνδέεται με την κοινωνική, πολιτική και οικονομική δομή της περιοχής. Ας μην ξεχνάμε ότι σύμφωνα με στατιστικές μελέτες προκύπτει ότι το 92% των μουσουλμάνων γυναικών, που ζουν και εργάζονται κυρίως στην ύπαιθρο είναι αναλφάβητες.

Τσιγδέμ Ασάφογλου: Η PR Manager της Γενιάς Χ του ΚΙΕΦ

Δεν είδαμε να γίνεται καμία αναφορά στα εμπόδια που συσσωρεύονται και αλληλοδιαπλέκονται αφήνοντας την μειονοτική υπαγωγή, την κοινωννική τάξη, το φύλο και τις παραδόσεις να διασφαλίσουν την διαιώνιση της “πολυπολιτισμικής μιζέριας”, της αυτοϋποτίμησης της γυναίκας και της επανάληψης στερεοτύπων, ενδεχομένως και με την βοήθεια αντικαταθλιπτικών σκευασμάτων που τα χορηγούν αφειδώς γιατροί και φαρμακοποιοί (κάποιοι εκ των οποίων είναι και βουλευτές).

Δεν είδαμε να γίνεται καμία κουβέντα για τις Μαθήτριες των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας καθώς οι γυναίκες, οι οποίες έχουν λάβει μόνο τη βασική μόρφωση του δημοτικού σχολείου, μετά από πολλά χρόνια αποφασίζουν να τελειώσουν την υποχρεωτική εκπαίδευση που πλέον είναι η αποφοίτηση του γυμνασίου και παρακολουθούν μαθήματα σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) είτε για λόγους εύρεσης εργασίας είτε για λόγους προσωπικής μόρφωσης.

Σιμπέλ Μουσταφάογλου: Το δις εξαμαρτείν….

Δεν είδαμε να γίνονται αναφορές στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γυναίκα της Μειονότητας στην σύγχρονη κοινωνία:

  • Κατά πόσο η σύγχρονη Μουσουλμάνα έχει πρόσβαση στις νέες τεχνολογίες;
  • Κατά πόσο η ηλικία και το κοινωνικό υπόβαθρο επηρεάζει αυτήν την πρόσβαση;
  • Παίζει η εκπαίδευση ρόλο της προσβασιμότητας των νέων τεχνολογιών;
  • Κατά πόσο η ελευθερία της βούλησης εκφράζεται από το σύνολο των γυναικών της μειονότητας;
  • Είναι δυνατό οι γυναίκες που ζουν στον ορεινό όγκο να επικοινωνούν χωρίς περιθώρια κάνοντας χρήση των νέων τεχνολογιών και απολαμβάνοντας κάθελειτουργία που προσφέρουν;
  •  Ποια η διαφοροποίησή της από γενιά σε γενιά; Ποιες γενιές μένουν καταδικασμένες; Κατάπόσο υπάρχει διαφοροποίηση όσον αφορά το κοινωνικό περιβάλλον;
  • Η χρήση είναι η ίδια για τις μουσουλμάνες των αστικών κέντρων και αυτές του ορεινού όγκου;Τουρκόφωνοι, Αθίγγανοι και Πομάκοι έχουν τον ίδιο βαθμό πρόσβασης;
  • Σε ποιες πληθυσμιακές ομάδες έχει προκαλέσει η χρήση νέων τεχνολογιών αλλαγές.

Αυτά κι άλλα πολλά δεν συζητούνται από τους Εγκαθέτους του Προξενείου!!! Είναι οι ίδιοι εγκάθετοι που μας απειλούν, μας εκφοβίζουν, μας τρομοκρατούν.

Είναι αυτοί που θέλουν να κρατήσουν καθηλωμένη την Μειονότητα σε πρότυπα θεοκρατικών κοινωνιών. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑΓΟΙ και το ΤΟΠΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ που χρησιμοποιεί την Μειονότητα για ίδια πολιτικά και άλλα οφέλη..

ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ “αμνηστεύουν” το τουρκικό παρακράτος της Θράκης

Αρθρογράφος