Τα ΜΜΕ και τα ποσά που έλαβαν για το “ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ”

6 Ιουλίου 202013:29

Μετά από την πίεση της κοινής γνώμης και με μεγάλη καθυστέρηση ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έδωσε στη δημοσιότητα τη λίστα των 20 εκατομμυρίων που μοιράστηκαν σε ΜΜΕ για την καμπάνια του “Μένουμε Σπίτι”.

06-135230ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΜΕΣΩΝ_ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ COVID_19

Στο τελευταίο κομμάτι της ενημέρωσης των πολιτικών συντακτών ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αναφέρθηκε στην εκστρατεία ενημέρωσης για τον κορονοϊό, τονίζοντας: «Από την πρώτη στιγμή της πανδημίας του κορονοϊού, η κυβέρνηση κινήθηκε γρήγορα, προκειμένου να αποτρέψει την επέλασή του, να στηρίξει το σύστημα υγείας και να σωθούν ζωές. Οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών. Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά. Επιπλέον, με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το Υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές».

katalogos_meswn_ekstrateia_covid19

 
 
 
 
 

Αρθρογράφος