Γράφει ο Γιάννης Βεζυργιαννίδης*
Τα εγκαίνια του Συνοριακού Σταθμού Νυμφαίας-Μακάζα, πραγματοποιήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2013.
Η ολοκληρωμένη λειτουργία του Κάθετου Άξονα Σ. Σ. Νυμφαίας – Εγνατίας οδού ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2017 και οδήγησε στην κατακόρυφη αύξηση των διελεύσεων.
Από την αρχή λειτουργίας του Σ.Σ Νυμφαίας δεν είχαν δημιουργηθεί οι απαραίτητες υποδομές για να στεγάσουν τις υπηρεσίες ελέγχου (Αστυνομία, τελωνείο), με αποτέλεσμα οι έλεγχοι να πραγματοποιούνται σε εγκαταστάσεις που είχαν παραχωρηθεί από τη Βουλγαρία.
Η έλευση της πανδημίας , η απαίτηση για την τήρηση αυστηρών υγειονομικών πρωτοκόλλων και η έλλειψη των απαιτούμενων υποδομών, οδήγησε στο προσωρινό κλείσιμο των συνόρων.
Η λύση που προκρίθηκε (εγκατάσταση ISOBOX), με την καθοριστική βοήθεια του Στρατού , της Περιφέρειας ΑΜ-Θ και του ΕΒΕΡ, σε απόσταση δυο χιλιομέτρων από τα σύνορα, έδωσε προσωρινή λύση στο πρόβλημα αλλά δεν θα πρέπει να μας εφησυχάσει.
Για την οριστική επίλυση του προβλήματος, πρέπει να εξεταστεί η δυνατότητα δημιουργίας μόνιμων υποδομών στο Συνοριακό Σταθμό Νυμφαίας,
1. Με κίτρινο χρώμα, η περιοχή όπου έχει εγκατασταθεί το ISOBOX, και διενεργούνται οι υγειονομικοί έλεγχοι
2. Με κόκκινο χρώμα, ο Συνοριακός Σταθμός της Βουλγαρικής πλευράς, όπου είναι εγκατεστημένες από την αρχή της λειτουργίας του, το κλιμάκιο της Ελληνικής Αστυνομίας.
3. Με μπλε χρώμα το σημείο, όπου μπορεί να προβλεφθεί η δημιουργία Συνοριακού Σταθμού.
*ο κ. Γιάννης Βεζυργιαννίδης είναι Πρόεδρος ΔΕΕΠ Ροδόπης και Διπλωματούχος Μηχανολόγος και Ηλεκτρολόγος Μηχανικός
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;