Πλώρη για Ρωσία βάζει το ελαιόλαδο της Μαρώνειας

10 Φεβρουαρίου 201616:00

Δύο νέες δράσεις που βάζουν τα πρώτα βήματα για τον συνδυασμό τοπικών προϊόντων και τουρισμού, θέτει σε τροχιά η Περιφέρεια ΑΜ-Θ.

Η πρώτη είναι ένας τουριστικός οδηγός μέσα στον οποίο θα συμπεριλαμβάνονται μέρες γευσιγνωσίας σε κάθε περιοχή. Η δεύτερη αφορά την προβολή των τοπικών προϊόντων της κάθε περιοχής που θα υπάρχουν στα ξενοδοχεία.

Για τις δύο αυτές δράσεις εξέφρασε την αισιοδοξία του μιλώντας στην ΕΡΑ Κομοτηνής ο ταμίας του Ελαιοκομικού Συνεταιρισμού Μαρώνειας, Νίκος Αγγελίδης.

Ο κ. Αγγελίδης στάθηκε στους στόχους που με κόπο έχει καταφέρει από το 2011 που ιδρύθηκε, που ο μεγαλύτερος είναι η αποδοχή του εξαιρετικού προϊόντος από την τοπική κοινωνία.

Οι άλλοι στόχοι που τίθενται είναι το άνοιγμα προς την Ρωσική Αγορά, λόγω της συγκυρίας της στροφής της Ρωσίας προς την Ελλάδα, πέρα από τις αγορές Γαλλίας, Γερμανίας, αλλά και της Βουλγαρίας.

«Στόχος μας είναι να ανοίξουμε τον συνεταιρισμό και να μπορέσουμε να απορροφήσουμε κι άλλη ποσότητα από ελαιοπαραγωγούς που δεν ανήκουν στο συνεταιρισμό, δημιουργώντας το δικό μας μπραντ νέημ. Να κάνουμε το δική μας τυποποίηση και εμφιάλωση μας με τις προδιαγραφές ποιότητας που εμείς θέλουμε, να προχωρήσουμε σε προϊόντα γεωγραφικής ένδειξης και ΠΟΠ, ίσως μέσω ΕΣΠΑ. Τέλος να καταφέρουμε να αναδείξουμε και να αξιοποιήσουμε και τον αιωνόβιο ελαιώνα, ένα μνημείο της Φύσης που δυστυχώς δεν τον γνωρίζουμε. Να πω βέβαια πως εδώ δεν έρχεται κόσμος για να δει το Αρχαίο Θέατρο, λόγω του ότι δεν υπάρχει ένας φύλακας…Αλλά η ανάπτυξη θα πρέπει να είναι συνολική και να τα συμπεριλαμβάνει όλα: Αρχαίο Θέατρο, ψηφιδωτό, Μουσείο Ταβανιώτη και αιωνόβιο ελαιώνα! Τα μνημεία της Φύσης και της πολιτιστικής μας κληρονομιάς στην πρώτη γραμμή της προβολής της περιοχής μας!», τόνισε καταλήγοντας ο κ. Αγγελίδης.

Πηγή: ert.gr

Αρθρογράφος

blank
Ανδριανή Λοϊζίδου
Η Ανδριανή έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Νομική στο Cambridge της Αγγλίας. Έχει δουλέψει σε διεθνούς φήμης εκδοτικούς οίκους και έχει διδάξει Αγγλικό Δίκαιο σε Ακαδημαϊκό επίπεδο.