Ιλχάν Αχμέτ: Στηρίζουμε την προσπάθεια που γίνεται για ένα καλύτερο σχολείο!

11 Σεπτεμβρίου 201718:11

Στον επίσημο αγιασμό για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς που τελέστηκε φέτος στο 3ο δημοτικό σχολείο Κομοτηνής, παρέστη σήμερα ο βουλευτής Ροδόπης, Ιλχάν Αχμέτ. Στον χαιρετισμό του προς τους μαθητές, τους γονείς και την εκπαιδευτική κοινότητα επισήμανε μεταξύ άλλων ότι : «είμαστε σήμερα εδώ, γιατί θέλουμε να μιλήσουμε όχι μόνο με τις ευχές μας. Θέλουμε να πούμε ότι στηρίζουμε την προσπάθεια που γίνεται για ένα καλύτερο σχολείο που εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες στα παιδιά αλλά αναγνωρίζει και την αξία».

Στην συνέχεια ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, επισκέφθηκε, ευχήθηκε και χαιρέτισε την εκπαιδευτική κοινότητα του 2ου Λυκείου Κομοτηνής, μετά την ολοκλήρωση της τελετής του αγιασμού που τελέστηκε εκεί. 

Την ίδια στιγμή παραμένουν ανοιχτά τα ζητήματα σημαντικών εκπαιδευτικών κενών στην πρωτοβάθμια και την δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που δεν αφήνουν περιθώρια εφησυχασμού για τους αρμόδιους φορείς και για το υπουργείο Παιδείας μέχρι και την εξάλειψη όλων των αντίστοιχων αρνητικών φαινομένων που επιβάρυναν το εκπαιδευτικό κλίμα στα σχολεία όλων των κατηγοριών και των βαθμίδων του νομού Ροδόπης κατά την προηγούμενη περίοδο 2016-2017.   

ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΑΠΩΝ ΚΑΙ ΙΑΣΜΟΥ

Μετά τον αγώνα που δόθηκε τον Φεβρουάριο και τον Ιούνιο σε κοινοβουλευτικό επίπεδο με την κατάθεση Αναφοράς και ΕπίκαιρηςΕρώτησης προς τον Υπουργό Παιδείας για την διατήρηση στην κατηγορία των δυσπρόσιτων των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Σαπών και Ιάσμου, ενημερωθήκαμε από τον πρόεδρο της ΕΛΜΕ Ροδόπης, ότι αυτά παραμένουν και φέτος στην ίδια κατηγορία, γεγονός που τα καθιστά ελκυστικά στην προτίμηση των εκπαιδευτικών και οδηγεί στην άμεση κάλυψη των κενών τους. Αποδεικνύεται για μια ακόμη φορά ότι ακόμα και απέναντι σε αρνητικές συνθήκες, χαμένος είναι μόνο εκείνος ο αγώνας που δεν δίνεται.               

ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Ο Ιλχάν Αχμέτ επισκέφθηκε σήμερα, πρώτη μέρα της νέας σχολικής χρονιάς και το Μειονοτικό Γυμνάσιο-Λύκειο, “Τζελάλ Μπαγιάρ” της Κομοτηνής και συνάντησε από κοντά την εκπαιδευτική κοινότητα, τους εκπροσώπους της σχολικής εφορίας και τους πολλούς μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.

Τα βήματα προόδου που έχουν συντελεστεί σε σχέση με την λειτουργία του συγκεκριμένου σχολείου, δεν αναιρούν την προβληματική εικόνα τμημάτων που αποτελούνται από 40 έως 45 μαθητές σε ορισμένες τάξεις, γεγονός που καθιστά εξαιρετικά δύσκολες τις εκπαιδευτικές συνθήκες σε ένα σχολικό συγκρότημα 840 μαθητών. Παράλληλα, για μια ακόμη χρονιά τίθεται επιτακτικά το ζήτημα για την ίδρυση και λειτουργία ενός νέου Μειονοτικού Γυμνασίου- Λυκείουστην περιοχή του δήμου Αρριανών, που θα αποσυμφορήσει το υπάρχον διδακτήριο και θα δημιουργήσει καταλληλότερες συνθήκες διδασκαλίες, εφάμιλλες των απαιτήσεων του 21ου αιώνα.

Δεν μπορούν βέβαια να αγνοηθούν σε καμία περίπτωση από την κεντρική κυβέρνηση τα αιτήματα για τον εξωραϊσμό των υποδομών σε πολλά Μειονοτικά Σχολεία της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Ροδόπης και την άμεση αναβάθμιση των συνθηκών λειτουργίας τους, που αποτελούν ασφαλές προαπαιτούμενο για την παροχή σε ισότιμη βάση τηςγνώσης και της μάθησης σε όλους τους μαθητές της περιοχής μας, όποια μορφή εκπαίδευσης και αν επιλέγουν να παρακολουθήσουν.    

ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕ70-Δασκάλων ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΘ

Μετά πάροδο πέντε μηνών η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας-Έρευνας και Θρησκευμάτων απάντησε πρόσφατα σε ερώτηση που είχε κατατεθεί από τον βουλευτή Ιλχάν Αχμέτ με αριθμό πρωτοκόλλου 4842/5-4-2017 και αφορούσε στην εξίσωση των εργασιακών δικαιωμάτων των αποφοίτων δασκάλων της ΕΠΑΘ (Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης), που έχουν ενταχθεί στον κλάδο ΠΕ 73, σε όλες τις διαδικασίες πρόσληψης στο Ελληνικό Δημόσιο με όσους αποφοίτους Παιδαγωγικών Σχολών των ελληνικών πανεπιστήμιων ανήκουν στον κλάδο ΠΕ70.

Από την απάντηση του υπουργού Παιδείας κ. Γαβρόγλου την οποία και σας επισυνάπτουμε προκύπτει ότι οι απόφοιτοι της ΕΠΑΘ που έχουν ολοκληρώσει επιτυχώς την διαδικασία εξομοίωσης του άρθρου 15 του νόμου 4283/2014 προς τους πτυχιούχους των Τμημάτων Δημοτικής Εκπαίδευσης του Δ.Π.Θ., κατέχουν τα τυπικά προσόντα ένταξης στον κλάδο ΠΕ-70 Δασκάλων και επομένως δύνανται να προσληφθούν ως εκπαιδευτικοί αυτού του κλάδου στα δημοτικά σχολεία της Ελλάδας.

 

Αρθρογράφος