Detrop, Artozyma & Athens Jewellery Show με 4.000 επιχειρηματικά ραντεβού

21 Φεβρουαρίου 202007:44

Με δύο “νόστιμες” εκθέσεις στη Θεσσαλονίκη και μια …λαμπερή διοργάνωση στην Αθήνα, συνεχίζεται τις επόμενες ημέρες το εκθεσιακό ημερολόγιο της ΔΕΘ-Ηelexpo AE για το 2020: από το Σάββατο ώς τις 24 Φεβρουαρίου θα πραγματοποιηθούν στη Θεσσαλονίκη οι “δίδυμες” εκθέσεις για τα τρόφιμα και την αρτοποιία “Detrop Boutique” και “Artozyma”, με 355 άμεσους και έμμεσους εκθέτες από 16 χώρες, και στις 21-24 του μηνός θα διοργανωθεί στην Αθήνα, στο “Μetropolitan Expo”, η “Athens International Jewellery Show”, με συμμετοχή 270 επιχειρήσεων, που θα παρουσιάσουν τις τελευταίες τάσεις και συλλογές σε χρυσό και ασημένιο κόσμημα, πολύτιμους και ημιπολύτιμους λίθους και ρολόγια, καθώς και τις πιο πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις στην αργυροχρυσοχοΐα. Στη διάρκεια των τριών εκθέσεων αναμένεται να πραγματοποιηθούν περισσότερα από 4000 επιχειρηματικά ραντεβού μεταξύ εκθετών και των εκατοντάδων προσκεκλημένων εμπορικών επισκεπτών.

Όπως επισήμαναν, στη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo ΑΕ, Τάσος Τζήκας και Κυριάκος Ποζρικίδης αντίστοιχα, το “δίδυμο” των Detrop Boutique και Artozyma θα αναπτυχθεί σε επτά εκθεσιακά περίπτερα, ενώ τις δύο διοργανώσεις θα επισκεφτούν συνολικά 230 hosted buyers και εμπορικοί επισκέπτες από 32 χώρες. Οι εμπορικοί επισκέπτες είναι, μεταξύ άλλων, εισαγωγείς με εμπειρία στην προώθηση και πώληση ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό, διανομείς που προμηθεύουν μεγάλες λιανεμπορικές αλυσίδες, αλυσίδες σούπερ-μάρκετ που πραγματοποιούν απευθείας εισαγωγές, αλυσίδες delicatessen, εισαγωγείς βιολογικών προϊόντων κτλ.

Παρούσα στην έκθεση θα είναι η γαστρονομική Ελλάδα με 8 Περιφέρειες (Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Δυτικής Μακεδονίας, Θεσσαλίας) και τον δήμο Καλαμάτας, ο οποίος θα παρουσιάσει το μεσσηνιακό ελαιόλαδο.
Η καινοτομία στην παραγωγή τροφίμων, οι μικρές ελληνικές επιχειρήσεις που εξάγουν στις διεθνείς αγορές, τα τρόφιμα delicatessen, τα σύγχρονα κανάλια πωλήσεων και διανομής και όλες οι νεότερες εξελίξεις του κλάδου έχουν βρει την θέση τους στην 29η Detrop Boutique. Την ίδια στιγμή, η 9η Artozyma η οποία είναι η μεγαλύτερη ανάλογη έκθεση της τελευταίας δεκαετίας, συγκεντρώνει τις σημαντικότερες επιχειρήσεις πρώτων υλών αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής, αλλά και συσκευασίας και εξοπλισμού.

Νόστιμο “μπακάλικο”, pairing οίνων με τυροκομικά, μπύρες και αλλαντικά

Οι δύο εκθέσεις πλαισιώνονται από καινοτόμες παράλληλες εκδηλώσεις. Στην Detrop Boutique η σειρά εκδηλώσεων “ Delicious Moments”, σε συνεργασία με την εταιρεία Chef Stories, περιλαμβάνει: πρώτον, ένα μοντέρνο «μπακάλικο» που θα φιλοξενηθεί στον χώρο του Περιπτέρου 9, το Delicious Grocery, στα ράφια του οποίου οι επισκέπτες μπορούν να δουν τα προϊόντα των εκθετών που συμμετέχουν. Δεύτερον, σε έναν χώρο οινογνωσίας, στο περίπτερο 8, το θεματικό σαλόνι Cheese n’ Wine, μέσα από 10 ωριαίες εκδηλώσεις. Παρουσιάζονται από εξειδικευμένο προσωπικό διαφορετικές ετικέτες κρασιών και αποσταγμάτων, αναδεικνύοντας την αξία του pairing (συνδυασμού) με τυροκομικά προϊόντα, αλλά και αλείμματα κτλ. Τρίτον, στο περίπτερο 8 θα πραγματοποιηθεί το θεματικό σαλόνι “ Beer & Cold Cuts”, όπου θα παρουσιαστούν διαφορετικές ετικέτες ζύθου με τον κατάλληλο συνδυασμό αλλαντικών, αλλά και συνοδευτικών προϊόντων.

Συνέδριο για τις υπερτροφές, πρωτάθλημα ψωμιού με πινακωτή και …γλυκός διαγωνισμός πολλών αστέρων

Μεταξύ άλλων, στο ερχόμενο τριήμερο διοργανώνεται στο περίπτερο 8 το 2ο Συνέδριο για τα αρωματικά και φαρμακευτικά φυτά με θέμα “ Αρωματικά -Φαρμακευτικά Φυτά και ελληνικές υπερτροφές: ισχυρός οικονομικός μοχλός ανάπτυξης”, υπό την οργανωτική ευθύνη της Ένωσης Αρωματικών και Φαρμακευτικών Φυτών Ελλάδας, σε συνεργασία με την ΔΕΘ-Helexpo. Στην Artozyma οι παράλληλες εκδηλώσεις περιλαμβάνουν το 4o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ψωμιού, όπου συμμετέχουν συνολικά έξι τετραμελείς ομάδες που έχουν επιλεγεί από ολόκληρη τη χώρα και φέτος τιμάται το ελληνικό ψωμί της πινακωτής.
Πολλών αστέρων θα είναι ο 1ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ζαχαροπλαστικής που θα διοργανώσει η Λέσχη Αρχιζαχαροπλαστών Ελλάδος. Κορυφαίοι και αναγνωρισμένοι σε διεθνές επίπεδο pastry chefs θα βρεθούν στη Θεσσαλονίκη για να συμμετάσχουν στην κριτική επιτροπή, που θα αναδείξει τις πιο γλυκές δημιουργίες. Μέσα από τον διαγωνισμό θα συγκροτηθεί μια ομάδα Ελλήνων ζαχαροπλαστών που θα εκπροσωπεί την χώρα μας σε διεθνείς διαγωνισμούς.

Free From …Forum: χωρίς ζάχαρη, χωρίς γλουτένη, χωρίς λακτόζη και τα μυστικά της vegan διατροφής

Για όσους θέλουν να μάθουν τις νέες τάσεις και τα μυστικά της υγιεινής διατροφής, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το “Free From… Forum”, ένα συνέδριο για όλες τις νέες τάσεις και τα μυστικά της υγιεινής διατροφής, για να μάθουν οι συμμετέχοντες τα καινοτόμα προϊόντα «free from…», τα οποία δεν περιέχουν ζάχαρη, γλουτένη, λακτόζη ή και οποιοδήποτε άλλο συστατικό, για τα μυστικά της vegan διατροφής κ.α.
Τη στήριξη των ζαχαροπλαστών της Θεσσαλονίκης στην Artozyma δήλωσε ο πρόεδρος της Συντεχνίας Καταστηματαρχών, Ζαχαροπλαστών Θεσσαλονίκης, Μάριος Παπαδόπουλος, που αναφέρθηκε στο Free From… Forum, το οποίο διοργανώνει σε συνεργασία με το Σωματείο Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, “Προφήτης Ηλίας” το Σάββατο. “Έκθεση που έχει πολύ… ψωμί” χαρακτήρισε την Artozyma η πρόεδρος του Σωματείου Αρτοποιών Θεσσαλονίκης, «Προφήτης Ηλίας», Έλσα Κουκουμέρια.

Και μια έκθεση με λάμψη στην Αττική

Την ίδια στιγμή, στην Athens International Jewellery Show συμμετέχουν κατασκευαστές, εργαστήρια, σχεδιαστές, εισαγωγείς και αντιπρόσωποι κοσμημάτων και ωρολογίων. Στη μεγαλύτερη εκθεσιακή διοργάνωση για το κόσμημα και το ρολόι, που αναπτύσσεται συνολικά σε 12.000 τετραγωνικά μέτρα, στην Ελλάδα συμμετέχουν και εκθέτες που προέρχονται από Γερμανία, Βουλγαρία, Τουρκία, Ιταλία, Βέλγιο, Κύπρο και Ηνωμένο Βασίλειο.
“Αν το γλυκό είναι το κόσμημα της γεύσης, το κόσμημα είναι το γλύκισμα της αισθητικής”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Βιοτεχνών, Αργυροχρυσοχόων, Κοσμηματοπωλών, Ωρολογοπωλών(ΠΟΒΑΚΩ), Πέτρος Καλπακίδης, συνδέοντας τις τρεις εκθέσεις. Ο ίδιος έκανε γνωστό πως η ΠΟΒΑΚΩ θα επιδοτήσει τη συμμετοχή των επιχειρήσεων-μελών της στην επόμενη KOSMIMA στη Θεσσαλονίκη, ώστε να στηρίξει την έκθεση, ενώ κάλεσε τους καταναλωτές να επιλέγουν ελληνικό κόσμημα._

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕΑλ.Γ

Αρθρογράφος