Bloomberg: Οι Ελληνες κουράστηκαν να βλέπουν δελτία ειδήσεων

14 Ιουλίου 201412:40

Εκτόξευση καταγράφουν οι εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, καθώς οι πολίτες της έχουν κουραστεί να βλέπουν τα καταθλιπτικά δελτία και εκπομπές που αφορούν τις ειδήσεις, σημειώνει το Bloomberg, υπογραμμίζοντας τη μεγάλη άνοδο που καταγράφεται στον αριθμό των συνδρομητών στις δύο μεγάλες εταιρείες του κλάδου.

«Ο κόσμος έχει κουραστεί με τα δελτία ειδήσεων», όπως σημειώνει. «Η συνδρομητική τηλεόραση μπορεί να είναι ένα έξτρα κόστος, αλλά υπάρχει η επιλογή να διαλέξει κανείς αυτό που θέλει να δει και οι προσφορές είναι δελεαστικές»

Οπως επισημαίνει στο πρακτορείο, μία 29χρονη προτιμά να πληρώνει περίπου 70 ευρώ το μήνα, δηλαδή το 12% του κατώτερου μισθού στη χώρα, για υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης, τηλέφωνο και ίντερνετ, σε μία στιγμή που η οικονομική κρίση έχει οδηγήσει στην ανεργία έναν στους τρεις ανθρώπους και έχει βουλιάξει την κατανάλωση.

«Ο κόσμος έχει κουραστεί με τα δελτία ειδήσεων», όπως σημειώνει. «Η συνδρομητική τηλεόραση μπορεί να είναι ένα έξτρα κόστος, αλλά υπάρχει η επιλογή να διαλέξει κανείς αυτό που θέλει να δει και οι προσφορές είναι δελεαστικές».

Οπως αναφέρει το Bloomberg οι δύο μεγαλύτεροι πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών της χώρας, ο ΟΤΕ και η Forthnet σημειώνουν διπλασιασμό των συνδρομητών κατά τα δύο τελευταία χρόνια, παρόλο που η ανεργία στη χώρα έχει σκαρφαλώσει στο 27% και οι λιανικές πωλήσεις έχουν βουτήξει για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά.

Ο αριθμός των πελατών της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα αγγίζει πλέον τις 760.000, από 300.000 στα τέλη του 2012. Ακόμη και σε αυτά τα επίπεδα, το ποσοστό διείσδυσης στην αγορά είναι μικρό, καθώς αγγίζει το 19,5% , αν και για περίπου μία δεκαετία είχε κολλήσει στο 11% με 13%.

Στις αρχές του μήνα, ο ΟΤΕ υπέβαλε στη Forthnet μη δεσμευτική προσφορά για την εξαγορά της Nova ύψους περίπου 250 έως 300 εκατ. ευρώ. Ο Οργανισμός είχε 280.000 συνδρομητές το πρώτο τρίμηνο του 2014 και με την εξαγορά της Nova θα γίνει ο μεγαλύτερος παίκτης στην αγορά.

Ο αριθμός των πελατών της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα αγγίζει πλέον τις 760.000, από 300.000 στα τέλη του 2012

Οπως σημειώνει ο Δημήτρης Μπίρμπος, αναλυτής της IBG Research, εάν προχωρήσει η συμφωνία ο ΟΤΕ θα γίνει ο μοναδικός πάροχος συνδρομητικής τηλεόρασης στην ελληνική αγορά, αν και οι ρυθμιστικές αρχές του κλάδου θα μπορούσαν να μπλοκάρουν μια συμφωνία που δημιουργεί μονοπωλιακό καθεστώς.

Οι συνδρομητές της Nova αυξήθηκαν 6,7% κατά το πρώτο τρίμηνο, φθάνοντας τους 482.433, σε σύγκριση με 452.340 συνδρομητές στο τέλος του 2013.

Η Emirates International Telecommunications LLC έχει το 44% των μετοχών της Forthnet, η οποία έχει χρηματιστηριακή αξία ύψους 175 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg.

Εκτός από την προσφορά από τον ΟΤΕ, η εταιρεία έχει επίσης τραβήξει την προσοχή της Vodafone Group, η οποία κατέχει το 6,5% και στις 4 Ιουνίου προχώρησε σε deal με την Wind Ελλάς, ιδιοκτήτρια του 13%, σε μια επιλογή για να αυξήσει το μερίδιό της σε σχεδόν 20%.

Η αυξημένη τάση προς την συνδρομητική τηλεόραση επιβεβαιώνει «μια διεθνή τάση κορεσμού των παραδοσιακών τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών», όπως σημειώνει ο CEO της Forthnet Πάνος Παπαδόπουλος.

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο [email protected]