Παρέμβαση Συνηγόρου υπέρ επιβατών ΚΤΕΛ

15 Ιουνίου 201714:13

Κενά και δυσλειτουργίες στο θεσμικό πλαίσιο που διέπει την αποζημίωση επιβατών των ΚΤΕΛ σε περίπτωση απώλειας αποσκευής διαπιστώνει ο Συνήγορος του Καταναλωτή. Κατόπιν σειράς αναφορών που έχει λάβει από καταναλωτές, οι οποίοι δεν κατάφεραν να λύσουν τη διαφορά τους με τους εν λόγω συγκοινωνιακούς φορείς, ο Συνήγορος του Καταναλωτή ζητεί από τον υπουργό Υποδομών Χρ. Σπίρτζη την καθιέρωση υψηλότερου ποσού ελάχιστης αποζημίωσης για την απώλεια αποσκευής.

Συνέπεια των παραπάνω περιστατικών, όπως επισημαίνει ο Συνήγορος σε επιστολή του προς τον κ. Σπίρτζη, είναι «η οικονομική ζημία των καταναλωτών, η εν γένει ταλαιπωρία τους, αλλά και προφανείς επιπτώσεις στην ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, καθώς και στην εμπιστοσύνη του καταναλωτικού κοινού σε αυτές».

 
 

Παράλληλα, ζητεί την καθιέρωση υψηλότερου ποσού ελάχιστης αποζημίωσης για την απώλεια αποσκευής επιβατών που ταξιδεύουν με τα ΚΤΕΛ. Οι αποσκευές φυλάσσονται σε ειδικό χώρο των λεωφορείων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Από τη διερεύνηση των καταγγελιών ο Συνήγορος του Καταναλωτή και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Ελλάδας διαπίστωσαν ότι οι συγκεκριμένοι συγκοινωνιακοί φορείς αρνήθηκαν να αποζημιώσουν τους επιβάτες με ποσά ανάλογα της αποδεδειγμένης ζημίας που έχουν υποστεί, εμμένοντας στο προβλεπόμενο ελάχιστο ποσό αποζημίωσης, ύψους 30 ευρώ ανά αποσκευή.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στον τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών το ποσό της αποζημίωσης ανέρχεται σε πόσο μέχρι 1.300 ευρώ, εάν υποδειχθεί η αξία της αποσκευής, ενώ, σε κάθε άλλη περίπτωση, ανέρχεται στο ποσό των 330 ευρώ.

Έντυπη Καθημερινή

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media

Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο [email protected]