Νέο μοντέλο λειτουργίας των διοδίων – τι προβλέπεται για τις τοπικές διευλεύσεις

19 Μαΐου 201512:01

Σε ένα μήνα θα είναι έτοιμο το νέο μοντέλο λειτουργίας των διοδίων, το οποίο θα έχει ως στόχο τη μείωση του κόστους διεύλευσης και τη διευκόλυνση της τοπικής κυκλοφορίας.
Αυτό ανακοίνωσε ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπρίτζης συμπληρώνοντας ότι πάνω σ΄αυτό το μοντέλο θα κληθούν σε επαναδιαπραγμάτευση των όρων των συμβάσεων οι παραχωρησιούχοι των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων αλλά και οι δανείστριες τράπεζες.

Ο αναπληρωτής υπουργός έκανε λόγο για καθιέρωση ενός συστήματος που θα συναρτά τη διάρκεια της παραχώρησης και το ύψος των διοδίων με τη συχνότητα των διελεύσεων. Δεν μπορεί, είπε, να προβλέπεται εκ των προτέρων να διαρκεί η παραχώρηση για 35 έτη, όπως γίνεται σήμερα.

Μιλώντας χθες σε τηλεοπτικό σταθμό ο κ. Σπίρτζης διευκρίνισε ότι δεν είναι επιλογή της κυβέρνησης η καταγγελία των υφιστάμενων συμβάσεων γιατί το κόστος της ολοκλήρωσης των πέντε αυτοκινητοδρόμων θα είναι μεγαλύτερο.

Για τις ιδιωτικοποιήσεις στον χώρο του υπουργείου του (Περιφερειακά αεροδρόμια, ΤΡΑΙΝΟΣΕ) είπε ότι θα προχωρήσουν όσες έχουν οριστικοποιηθεί οι συμβάσεις τους, ενώ για τις υπόλοιπες τόνισε ότι το υπουργείο θα τις ξαναδεί με στόχο τη μεγαλύτερη συμμετοχή του δημοσίου. Τόνισε ακόμη ότι έχει στρατηγικό στόχο τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, κάτι σαν μία Εγνατία Οδό των Σιδηροδρόμων, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Σπίρτζης είπε ότι δεν μπορεί να συνεχιστεί η εξαγγελία του Αντ. Σαμαρά για WiFi σε όλη την Ελλάδα. Το πρόγραμμα αυτό ήταν πιλοτικό για έξι μήνες και εφαρμόστηκε σε κάποιους δήμους και τώρα δεν υπάρχει τρόπος φύλαξης των εγκαταστάσεων, ανέφερε για να καταλήξει: «Εμείς δεν θα συμβάλουμε στο πλιάτσικο της περιουσίας του δημοσίου»

Πληροφορίες από ΑΜΠΕ

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr