Αλλαγές στο Facebook για προβολή πιο «φρέσκων» δημοσιεύσεων στο News Feed

20 Σεπτεμβρίου 201410:35

Το Facebook φαίνεται να συνεχίζει να δίνει έμφαση στην επικαιρότητα όσον αφορά στις δημοσιεύσεις που εμφανίζονται στο News Feed, ανακοινώνοντας ένα νέο update, που βελτιώνει τις επιδόσεις όσον αφορά στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Σε σχετική ανακοίνωση, οι Έριχ Όουενς, μηχανικός λογισμικού, και Ντέιβιντ Βίκρεϊ, engineering manager της εταιρείας, αναφέρουν ότι «ακούσαμε για περιπτώσεις όπου μια δημοσίευση από έναν φίλο ή μια σελίδα στην οποία είστε συνδεδεμένοι είναι ενδιαφέρουσα μόνο μια συγκεκριμένη στιγμή, για παράδειγμα όταν παρακολουθείτε τον ίδιο αγώνα, ή που μιλάτε για την πρεμιέρα της σαιζόν μιας δημοφιλούς τηλεοπτικής σειράς. Υπάρχουν επίσης φορές που ένα post το οποίο είναι μίας ή δύο ημερών δεν είναι πλέον ενδιαφέρον. Το τελευταίο μας update στην αξιολόγηση του News Feed εξετάζει δύο νέους παράγοντες για να καθορίσει εάν μία είδηση είναι πιο σημαντική εκείνη τη στιγμή σε σχέση με άλλα είδη ενημερώσεων».
Ένας από τους τρόπους για επίκαιρη προβολή υλικού ψηλότερα στο News είναι η προβολή δημοσιεύσεων σχετικά με πράγματα τα οποία είναι «trending» μόλις αυτά λαμβάνουν χώρα, έτσι ώστε ο χρήστης να γνωρίζει άμεσα τι «έχουν να πουν» οι φίλοι ή η οι αγαπημένες σελίδες για τα θέμα της ημέρας. «Αυτό σημαίνει ότι όταν ένας φίλος ή σελίδα που συνδέεται μαζί σας δημοσιεύει κάτι που είναι εκείνη τη στιγμή καυτό αντικείμενο συζήτησης στο Facebook, η δημοσίευση είναι πιο πιθανό να εμφανιστεί ψηλότερα στο News Feed, για να την δείτε νωρίτερα.

ναφτεΑρχικές δοκιμές ενός μικρού ποσοστού δημοσιεύσεων έδειξαν ότι αυτό το update κατά μ.ο έχει ως αποτέλεσμα αύξηση κατά 6% της εμπλοκής των χρηστών σε αυτά τα θέματα».
Σε δεύτερο επίπεδο, λαμβάνονται υπόψιν τα likes και τα σχόλια, και ειδικότερα ο ρυθμός με τον οποίο οι χρήστες κάνουν like ή σχολιάζουν. «Αυτή τη στιγμή μία από τις ενδείξεις που εξετάζουμε είναι ο συνολικός αριθμός των likes που λαμβάνει μία δημοσίευση, όταν καθορίζεται πόσο ψηλά θα προβληθεί στο News Feed. Με αυτό το update, αρχίζουμε να κοιτάμε πότε επιλέγουν να κάνουν like, share ή να σχολιάσουν οι χρήστες».
Η εν λόγω ένδειξη θα αρχίσει επίσης να λαμβάνεται υπόψιν όταν καθορίζεται ποιες ιστορίες γίνονται «bump» στο News Feed (bumping: επανεμφάνιση δημοσιεύσεων που οι χρήστες δεν έκαναν πολύ scroll down για να δουν, αλλά όπως και να έχει τραβούν πολύ το ενδιαφέρον).
Όπως σημειώνεται, αυτές οι αλλαγές θα προωθούνται σταδιακά.

naftemporiki.gr

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr